Terug naar overzicht
Ik heb daar ook lang over aan 't zoeken geweest, maar uiteindelijk toch gevonden:BestandPagina-instellingTabblad MargesOnderaan 2 pagina's per vel aanklikken.Dan heb je wel de schikking, maar is het nog niet klaar om te drukken. Je moet dan zelf nog puzzelen om er een boekje van te maken. Als je begrijpt wat ik bedoel. Het is nogal moeilijk uit te leggen.
Stefanie,Je kan alles gewoon op A4 formaat maken. Wel lettertype iets groter zetten. In het copycenter verkleinen ze dat dan (ong. tot 70%) en maken ze er een boekje van. Je moet er dan wel voor zorgen dat je aantal pagina's een veelvoud van 4 is. Door bvb tekst van liedje in te voegen ofzo. Je drukt dus gewoon alle pagina's op A4 en vraagt in het copycenter om er een boekje van te maken. Ik heb deze week zo 1 laten maken om uit te proberen (duurt nog geen 5min). Nu weet ik dat het lettertype groot genoeg is en dat het er goed uitziet. Dit weekend laat ik de rest maken.Sofie.15/09/07
Je moet dit absoluut niet op word instellen hoor om een mooi boekje te maken. Alles gebeurt eerder volgens de printerinstellingen. Bestand afdrukken nemen daar naar eigenschappen gaan; dubbelzijdig afdrukken aanklikken dan kan je ook in het deel brochure-indeling en daar links inbinden aanklikken daarna doet je printer alles vanzelf dus ook de layout niks puzzelen dus. Alles hangt natuurlijk wat af van welke prinetr je juist hebt. Stel wel zeker de prinetr in op maximale kwaliteit en neem goed papier. Voila, ik hoop dat je geholpen bent.
Dag Stefanie!Als je wilt mag je het doormailen naar mij en wil ik er gerust een boekje van maken!kdekeyser@gmail.comGroetjes,Kim
Hey StefanieIk heb net de laatste hand gelegd aan de 1e versie van ons misboekje. Kies bij Bestand/Pagina-instelling in het tabblad Marges de afdrukstand "Liggend" en bij "Pagina's/Meerdere pagina's: "Katern" ben bij "Vellen per boekje": "Auto". (Dit is in Word 2003.) Ik heb het ook eens geprint om te zien wat het geeft en het ziet er perfect uit (al zeg ik het zelf :-)).Succes ermee!Elke27/10/07
BestandPagina-instellingTabblad MargesOnderaan 2 pagina's per vel aanklikken.Ik heb dit ook zo gedaan en ergens bij de opties kon ik dan nog "Booklet" aanklikken en dan staat het perfect in boekvorm. Alleen nog dubbel ploiien eigenlijk. Je mag dit ook naar mij mailen en mss lukt het dan na het doorsturen schumieke1@hotmail.com