Terug naar overzicht
http://www.the-london-ceremony-bus.com/ Daar hebben wij onze bus gehuurd. We trouwen pas over een 6-tal weken, dus het moet allemaal nog gebeuren. Doch, dit is de enige die we vonden die geen ongeloofelijke kilometers aanrekend en voor de rest ook geen overdreven prijzen vraagt. Je kan die via de site altijd aanvragen.De afstand garage - jou deur is dus gratis. Eenmaal aangekomen rekenen ze pas na 100 km extra kosten aan. Wij zijn ook gewoon na afspraak op zondag de bussen mogen gaan bekijken. Erg vriendelijk en snel geregeld. Enkel de dag zelf nog...da's afwachten, maar ik verwacht dat dit even correct zal gebeuren. Greetz,Nickie
En hoeveel betaal je voor zo'n bus Nickie? Ik vind het ook een zeer leuk idee!
Wat een leuk idee Nickie,ik heb meteen ook een brochure aangevraagd.Misschien een domme vraag: dit is wellicht standaard zonder chauffeur??GroetjesSofie
Nee hoor, de chauffeur is inbegrepen en de gemiddelde prijs is zo'n 750 - 800 euro. Je kan wel bv. bloemversiering en zo bijbestellen.In een bus kunnen gemakkelijk 22 à 30 mensen.Wij hebben de onze daar ook besteld. De zaakvoerder is een bijzonder vriendelijk man die je graag bijstaat in je keuze (want er zijn heel veel bussen daar).Succes!Lien x16.02.2008
Hallo,wij hebben een huifkar gehuurd bij Danny Van De Wouwer ('t Friezenhof). Ze kwamen helemaal van Averbode naar Aalst. Het was echt piccobello in orde. Ik kan ze heel sterk aanraden want het was echt super. Hele vriendelijke mensen, koets en paarden prachtig, en voor een goedkope prijs vind ik zelf. Wij hebben 450 euro betaald. Daar konden we de ganse suite mee vervoeren (22 man). Onze suite was echt in de wolken en het was ook heel gezellig zo de rit samen. Ook van de mensen in ons dorp kregen we te horen hoe leuk ze het vonden. Het is eens iets anders en ze zagen ons zitten en zo kon er goed gekeken en gezwaaid worden. We hebben er echt leuke herinneringen aan. We hebben er ook foto's mee mogen nemen voor onze fotoreportage terwijl dit op voorhand niet afgesproken was. Je kan ze bekijken op onze website www.henkenisabel.bruiloftsite.nl .Ik ben volop bezig de eerste foto's erop te zetten.Zeker een aanrader. Het adres is Westelsebaan 45 3271 Averbode 013/78 26 23. Groetjes,Isabel