Nu Online
Momenteel zijn er 420 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wie trouwt ook op 7/9/7?

31-8-2007 13:14:50
Hey mede-bruidjes!
Ik ben eens benieuwd wie nog op vrijdag 7 september trouwt. Hoe zit het bij jullie met alle laatste details en zenuwen?
Het weer gaat alvast de goede richting uit! Al een zorg minder hé.
Groetjes!

Charlotte
7-9-2007
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 704

inge
7-9-2007
 Meld misbruik31-8-2007 21:38:40

hey,

wij trouwen ook op 7 september!

De zenuwen beginnen enorm te komen. wij moeten nog kleine details afwerken. Ik heb volgende week een hele week verlof om alles nog in orde te brengen.

Onze kleding , zaal en fotograaf zijn helemaal in orde en dat is het belangrijkste.

als het maar over blijft en een beetje zonnesralen dan ben ik content!

Veel plezier vrijdag!

Inge

cindy
7-9-2007
 Meld misbruik2-9-2007 13:35:38

Hallo,

Wij trouwen ook op 7 september. Nu begint het wel echt dichtbij te komen! Wij moeten nog enkele dingen doen, zoals snoepzakjes, bedankjes halen,... Wij hebben een weekje vakantie genomen voor de trouw zodat we de laatste voorbereidingen rustig kunnen doen. Veel plezier vrijdag en geniet ervan!
Cindy

Evy
7-9-2007
 Meld misbruik6-9-2007 14:29:28

Hey Charlotte,

Wij trouwen ook op 07/09/07, spannend dus. Alle voorbereidingen zijn gedaan.

Geniet ervan morgen!

Groetjes,
Evy

Charlotte
7-9-2007
 Meld misbruik6-9-2007 19:01:32

Inderdaad: morgen is onze grote dag!
Ik wou jullie nog eens veel plezier wensen!

Groetjes, Charlotte

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...