Terug naar overzicht
Hoi Sofie, Ik kan je alleen maar zeggen dat daar geen officiële regels voor zijn. Iedereen doet wat hij wilt.Wij sturen DANK U kaartjes 4 weken na de trouw, geen mini cadeautjes of snoepjes.Ik denk dat het een beetje variëert per regio.Bij ons is dat blijkbaar geen traditie en ik moet toegeven dat ik het een beetje raar vind om te beginnen met cadeautjes te goochelen. Een feest kost al meer dan genoeg.Aan iedereen zelf de keuze zou ik zeggenGroetjes
De ene doet het wel, de andere niet. Laatst naar een feest geweest waar het niet bij paste, omdat er niet (zoals bij ons) een vaste eindtijd stond. Iedereen ging als ie zin had. Denk dat het dan lastig wordt. Maar inderdaad, mensen bedoeln aan het einde van het feest. Maar je moet doen wat je zelf leuk vind!
Wij geven een bedankcadeautje aan iedere gast wanneer de koffie wordt geschonken... We sturen daarna wel geen foto meer om twee redenen: 1) iedereen heeft ons toch gezien en 2) het is veel geld om daarna in een kast of misschien zelfs in een vuilbak te belanden... Ieder koppel moet voor zich beslissen welk budget ze vooropstellen en of ze traditioneel of origineel uit de hoek willen komen.Lien x
Hey,wij hadden ook bedankjes gegeven aan de gasten van het avondfeest. Het was een foto van ons tweetjes (niet in trouwjurk enzo) met op de achterkant een Win For Life-biljetje. We hebben het na de speech afgegeven per koppel (of alleenstaande).Groetjes,Lieve
Hallo,Wij geven bedankjes: wie weg gaat op de receptie krijgt er eentje per koppel, voor het avondfeest zal er eentje per couvert staan. het zijn zakjes snoep met een fotootje van ons erop en een dankwoordje achteraan. Mensen die niet kwamen maar toch iets gaven, sturen we nadien een foto op.uiteindelijk komt het zo voor ons goedkoper uit dan nadien nog eens naar iedereen een foto te moeten opsturen.groetjescaroline
Wij geven een blikje met onze namen, "BEDANKT!" en onze foto op, in het blikje zitten snoephartjes. We rekenen ook ongeveer per koppel en dat kostte ons ongeveer 135 euro. Er is geen vaste eindtijd maar de meeste mensen gaan toch ofwel bij de bruid ofwel bij de bruidegom afscheid nemen en die geeft dat dan mee.
Wij geven een bedankkaartje op het feest na het hoofdgerecht en voor de taart. Mensen die een kaart gestuurd hebben krijgen er ook een opgestuurd.