Nu Online
Momenteel zijn er 652 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ideeën voor avondfeest

1-9-2007 15:14:27
Heeft er iemand ideeën voor het avondfeest. Het is namelijk zo: s'middags gaan we uitgebreid eten.
Maar wat zouden we s'avonds dan nog als eten kunnen doen? 2x uitgebreid eten zie ik niet zo zitten.
Ik had al gedacht aan een kaas en paté buffet met broodjes en fruit. Heeft er iemand nog andere ideeën?
Alles is welkom.

Ann
10 mei 2008

Ann
10-5-2008
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 393

Sandra
24-5-2008
 Meld misbruik1-9-2007 15:20:09

Hoi

misschien een frietkraam huren zo besteld ieder wat hij wil
het is maar een idee he

grts Sanneke

Kim
6-6-2009
 Meld misbruik14-9-2007 20:19:26

Een koud buffet, walking dinner of broodjes zijn altijd leuk, wel niet altijd goedkoop zeker als er veel mensen op je trouwfeest zijn. Onze bruidstaart gaan we ook op het avondfeest aansnijden dus tijdens het eten 's middags hebben we geen dessert.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...