Terug naar overzicht
Hey isabel,WAUW! Wat een mooi kleed had je aan! Echt zo eens iets anders! Heeel mooi! Tzag d'r allemaal heel gezellig uit! Op alle foto's staan jullie even straland!Mmmm was het bij ons al maar zover!Geniet van je wittebroodsweken!GroetjesWendy
Mooie foto's...Ik ben wel eens nieuwsgierig naar die mooie ringen van jullie... Zou je een foto op je site kunnen zetten...En net als Wendy kijk ik ook al enorm uit naar onze dag. Ik kan niet wachten tot het oktober is... Kleedjes passen (nog effekes wachten op de nieuwe collectie) Ik wens jullie veel geluk toeGroetjes
Hoi IsabelWat een leuke foto's, het zag er echt prachtig uit en super ambiance.Ik zou er niet mee kunnen lachen moesten ze mijn huis omtoveren tot één grote rol wc papier!Groetjes
Hey nichtje,Super verslag heb je hier neergetypt seg!Het was super he! Nogmaals proficiat!PS: wc papier opruimen duurt heus niet lang ;-)Nele 080808
Hey Isabel,Jullie zagen er prachtig uit, geniet nog van elkaar en een dikke proficiat.Bij ons nog 12 daagjes, spannend !!GroetjesSarah15*9*07
Hoi IsabelVan harte gefeliciteerd met je huwelijk.Ook wij zijn op 11 augustus getrouwd.Ik ben nog volop bezig met het ontvangen van foto's van iedereen. Maar binnenkort zullen er zeker ook verschijnen.Een verslag en 1 foto kan je al vinden op http://guyenrebecca.bruiloftsite.nl GroetjesRebecca