Terug naar overzicht
als je emailadres geeft zal ik het vragen aan onze fotograaf. Wij zijn het eerste bruidspaar waar hij een fotoreportage in Antwerpen van gaat maken, en ik heb er alle vertrouwen in.Is de broer van mij getuige en is geloof ik 21 jaar. Hij is super met foto's. Voor ons maakt hij een reportage met speciale vierkante foto's voor op te hangen en een album en dvd met foto's van de hele dag voor 500 euro.groetjes Melissawww.chrisenliss.bruiloftsite.nl 15-09-07
Hey,Wij hebben onze fotograaf gevonden via een kennis.Deze man is echt een beroeps en elk weekend doet hij fotowerk voor trouwers.Wij betalen 200 euro met boek bij voor onze fotograaf.We mogen onze foto's zelf kiezen die in het boek komen en krijgen ook een cd-rom mee met alle foto's op.Zelf zijn wij ook van antwerpen.Als je wil kan je me altijd contacterenpeggyvh@telenet.begroetjes peggy22/09/07
Larissa,Op zoek naar een spontane en betaalbare fotoreportage ?Kijk eens op www.fotomeirezonne.be Je kunt ons ook per uur inhuren.Groetjes,Jaco Ponse.