Terug naar overzicht
Mijn zusje is overlaatst naar een trouwfeest geweest in de Zilverreiger en was razend enthosiast over het eten (zijzelf krijgt immers een vegetarisch alternatief voorgeschoteld wat soms al eens te wensen overlaat maar in dit geval dus niet)... Het interieur vond ze eerder 'gewoontjes' (dit zijn haar woorden)... Maar iets negatiefs heb ik dus niet echt gehoord.De Pepermolen ken ik niet dus daar kan ik niet bij helpen.Lien x
Hallo Evelien,ik ben vorig jaar naar een huwelijksfeest in de zilverreiger geweest. Ze beschikken over een zeer mooie tuin met speeltuin en dieren (mss interessant voor moesten er kinderen komen). Het eten is ook lekker. De zaal is eenvoudig, maar mooi, zeer ruim, grote dansvloer. Pepermolen zijn we nog niet geweest...groetjes
Hallo Evelien,Ik ben in beide al geweest en Feestsalons De Zilverreiger is toch wel het meeste top.Op alle puntjes die je maar kan bedenken scoren zij het hoogst...Het eten is overlekker, een prachtige tuin met veel dieren, een speeltuin voor de kleintjes, een mooi interieur met tv-hoek, ...Mijn besluit zou rap vast staan!! Groetjes