Terug naar overzicht
Hey,Ik ben onlangs op babybezoek geweest en die hadden van die doorschijnende kerstballen (vrij grote). Misschien kan je deze gebruiken en er een kaartje insteken waar de mensen hun wens voor jullie kunnen opschrijven. Ze kunnen het dan in de kerstbal steken. Leg wat haakjes of stukjes koort bij de kerstballen en dan kunnen ze deze ook in de boom hangen.Groetjes en ik hoop dat je er iets aan hebt!
Ik vind je kerstballen idee prima. Ik denk, als je zo van die stiftjes koop om op cd's en dvd's te schrijven dat het geen probleem kan zijn! Een ander idee is dat jullie andere dingen in de kerstboom hangen waar wel gemakkelijker op geschreven kan worden! Wij hadden in ieder geval het idee van als bedankjes aan iedereen een kerstbal te geven met daarop onze namen en datum gespoten met zo 'sneeuw'. We hebben vorig jaar heel erg mooie kerstballen gekocht in de uitverkoop na kerstmis, maar gaan uiteindelijk toch een ander bedankje geven, dus ik heb ong. 100 kerstballen over. Als je geïnteresseerd bent, mag je ze hebben tegen een prijsje :-)Groetjes,Evelienevelienlombaert@hotmail.com
halloik trouw een dagje later :-)tof om iemand gevonden te hebben die dan ook trouwt...mijn gastenboekje leg ik tussen dennentakken en kerstballen.mss ook een ideetje?groetjes Tanja