TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Olivia
4-5-2007
|
2-9-2007 20:15:11
Hallo, ik wil je gewoon graag even een hart onder de riem steken.... en je zeggen uit ervaring; je maakt het zo duur of zo goedkoop als je wil!! Tenslotte draait alles er toch om zoals je zegt, dat je eindelijk je vriend, je man kan noemen en dat je dit geluk deelt met wie je nauw aan het hart ligt! In welke zaal en of er bij wijze van spreken papieren servetten of stoffen worden gebruikt, zal de genodigden niet zoveel uitmaken. Het is een dag die je gewoon samen maakt, tot iets onvergetelijks! By the way, wij waren bijna 10 jaar samen.... Veel geluk gewenst!
|
|
Charlotte
7-9-2007
|
3-9-2007 0:26:18
Toen wij begin dit jaar 10 jaar samen waren, hebben we ook gedacht dat dit het ideale moment was om trouwplannen te maken. Het was nu of nooit meer. We zijn beginnen vastleggen met ons budget. Gelukkig zijn onze ouders ook nog met wat sponsoring gekomen. Je kan er zover mee gaan als je zelf wil. Zonder suitewagens, zonder bruidskindjes, met een huurpak, budgetvriendelijk kleed, feest in een tent met traiteur, student-fotograaf,... kan het veel goedkoper. Het is dan zelfs eens anders dan anders. De duurste trouwpartijen zijn daarom niet de leukste hoor! Niet twijfelen: zeker doen!
|
|
Inge
14-6-2008
|
3-9-2007 12:58:31
Wij zijn op onze trouwdag ook een 10,5 jaar samen. Mijn vriend was ook niet zo voor trouwen maar we vonden dat we toch iets moesten doen om ons 10-jaar te vieren en als je er dan toch geld aan moet uitgeven, kan je het evengoed meteen zo doen :). Nog een ander klein voordeeltje vind ik dat de familiebanden tussen mij en de schoonouders en tussen de ouders zelf meer worden aangehaald (vroeger zo goed als geen contact en nu gaan ze samen voor suitekledij zien enz.)
|
|
Liv
15-9-2007
|
3-9-2007 19:50:37
Je kan het idd wel goedkoper houden, maar denk wel, ... er komt heel veel bij kijken dat allemaal betaald dient te worden. -Kleed Bruid - Kleren Bruidegom - Zaal - Eten & Drank - Ringen - Decoratie, bloemen (indien je t niet zelf doet) - DJ - Fotograaf - ...
|
|
Lieve
1-9-2006
|
4-9-2007 7:54:24
Hey,
wij waren ook al zeven jaar samen toen we trouwden. Ook voor mij werd het hoog tijd, om alle redenen die je hier vernoemt, mijn vriend vond het allemaal niet zo nodig.
Inderdaad, trouwen kost geld. Maar niemand zegt dat al die tralala errond MOET hangen. Misschien voelt je vriend zich beter als je gewoon in beperkte kring gaat eten na de plechtigheid? Of misschien wil hij wel een prachtige reis maken en trouwen op het strand?
Probeer hem duidelijk te maken hoe belangrijk het voor jou is en je zult zien dat hij wel bijdraait.
Groetjes, Lieve
|
|
VERA
18-7-2007
|
4-9-2007 12:53:45
hallo barbara, wij zijn getrouwd op 18 augustus, we waren beide gescheiden en na 2en half jaar samen hebben we beslist te trouwen, ooit zei ik : nooit meer maar ik ben echt blij, het is toch een andere band, trouwen kost geld maar weggesmeten geld zou ik niet durven zeggen, tenslotte vier je die dag toch alleen maar met mensen die je graag hebt en je gaat daar toch zover in als je zelf wilt succes xx
|
|
Sandra
12-4-2008
|
6-9-2007 20:30:43
Voor mij hoefde trouwen ook niet echt maar de laatste tijd begon ik er wel veel over na te denken. Ik vod het ook weggesmeten geld. Vermits wij in 2008 20 jaar samen zijn (ik was maar 15 jaar) en 10 jaar samen wonen heb ik vorige week mijn vriend ten huwelijk gevraagd en zijn we stilletjes aan alles aan het regelen. We trouwen enkel voor de wet en geven nadien gewoon een spetterende fuif met een soort van verschillende landen buffetjes.
|
|
Vi
7-6-2008
|
7-9-2007 12:37:35
hey Barbara,
Mijn vriend en ik zullen 12 jaar samen zijn als we volgend jaar de grote stap wagen. Onze dag gaat tot in de puntjes verzorgd zijn maar wij hebben dan ook geleefd (en gespaard!) naar deze dag !
Barbara, wij zijn ooit naar een bescheiden huwelijksfeest geweest. Dit werd in een ondergrondse garage/brug? gedaan. Het was pikdonker en wel zeker 1000 theelichtjes zorgde voor de sfeer. Die viering was intiem, de liederen/teksten weergalmde om kiekenvel van te krijgen. Het was prachtig mooi, intiem, ... de mooiste viering die wij ooit hebben bijgewoont. En het feest achteraf was de max. Self service van drank en als hapjes was er chips/nootjes en wie wou gooide een bitterballetje in de frituurpot, geweldig toch ! Een huwelijk volhouden hangt gelukkig niet af van hoe groot of hoe klein je feest is ! Ik wens je het beste ! x
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|