Terug naar overzicht
Hey Ellen,Ik denk dat de meeste koppels ongeveer een jaar of iets langer op voorhand beginnen. Het cruciaalste is de zaal, daar die meestal lang op voorhand vastliggen, en dus ook dikwijls de datum van je huwelijk bepalen. Je kan natuurlijk ook op enkele weken een huwelijk regelen, maar dan moet je rekening houden met de bezetting.mvg,Lieven
wij trouwen 26/6/09 en we hebben al de zaal en opties op fotograafk doe het liever nu al, omdat ik ten eerste niet graag stress tegen t einde toe, en ten tweede nu nog thuis ben wegens bevallingsverlof. Over een paar maand heb ik het met t werk weer héél wat drukker!Maar als je een jaar op voorhand begint kan dat natuurlijk ook he, ik moet wel zeggen dat bij mij iedereen nu nog vrij is... wat wel leuk is, degene die we willen is vrij, nooit al boekingen...
Op een half jaar kan je met gemak alles geregeld hebben. Enkel voor de zaal moet je er vroeg bij zijn (een jaar op voorhand vaak)
Dag Ellen,ik ken een koppel dat alles op anderhalve maand geregeld heeft en dat was ook een heel goed feest. Maar als je keuze wil hebben in datum en zaal (zij hebben een datum moeten nemen die door afzegging vrij was) en niet te veel stress dan is een jaar op voorhand heel comfortabel.Groetjes,Nele
hallo,bij ons viel het woord trouwen ook af en toe. vorige week heeft mijn vriend met dan officieel gevraagd. we zijn nu begonnen met de voorbereidingen ongeveer een jaar voor het huwelijk.groetjes evelienhuwelijk 29/08/08
Bij ons ook hetzelfde, we wonen een jaar samen nu en we waren al lang bezig over trouwen. Vorige week heeft hij me dan officieel ten huwelijk gevraagd. We gaan trouwen in oktober 2008. We zijn nu volop op zoek naar een zaal. Het voordeel dat het nog iets meer dan een jaar is, is dat we op ons gemak kunnen zoeken naar een zaal. We gunnen onszelf nog een maand om dat te regelen. Maar een vriendin van mij is twee weken geleden gevraagd en zij wilden begin juli volgend jaar trouwen, zij hebben nog serieus moeten zoeken om nog een zaal en een datum te vinden, maar het is hen wel gelukt. Hopelijk word je snel ten huwelijk gevraagd, want dat moment is super!! WWe duimen!
Hallo,Wij trouwen op 27/9/2008 en onze zaal had nog maar 1 datum vrij. En we hebben de zaal drie maanden geleden vastgelegd. Bij andere zalen waar we ook gaan horen zijn, was de keuze ook nog beperkt.Ik zou dus niet te lang wachten.GroetjesEls
Wij regelen alles op plusminus een half jaar. Veel hangt af van hoe 'flexibel' je zelf bent. wil je persé die zaal en die datum dan zal je al wat sneller moeten beginnen. Als je geen zaterdag wil, maar een vrijdag, dan kan je ook je zaal een half jaar op voorhand nog vastleggen.Elke
Wij zijn anderhalf jaar op voorhand begonnen, wat ook nodig was, want onze zaal had ook al aanvragen voor onze dag toen...
Hallo,Wij trouwen 8/12/07 en zijn eigenlijk nog maar een paar weken bezig van half augustus of zo.Voordeel is als je in de winter wil trouwen er nog veel zalen vrij zijn.Dus bij onze eerste zoektocht naar een zaal al van het eerste bezoek hebben we onze zaal kunnen vastleggen.Als je in de zomer wil trouwen wel tijdig een zaal zoeken want die zijn dan rapper volzet.Veel succesGroetjes Karlijn
wij trouwen op 08/08/08Deze datum is heel begeerd.We hebben een zaal moeten kiezen die nog vrij was die dagHet was de 7de zaal die we bezochten en dit 1,5 jaar geledenNog 321 dagen