Nu Online
Momenteel zijn er 645 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

aan iedereeen die reeds SCHIETING heeft gehad

3-9-2007 11:21:49
Ik zit nog met een aantal vragen
hoe kom je aan een schietkanon, die ontbreken we nog we weten echt niet waar we deze kunnen vinden
en mijn vriend wil echt wel een schieting
de vergunning aanvragen en de poeder dat moet wel lukken en al die ander gebruiken die er bij horen gaat ook

hopelijk kan iemand mij helpen

ik ben van waardamme nabij ootskamp
regio brugge dus

groetjes Eline en Stijn
05/09/2008

eline
5-9-2008
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 769

Elke
13-10-2007
 Meld misbruik3-9-2007 11:28:25

Hey Eline,

bij ons doen ze dat niet met een kanon, maar ergens een houten latje en een houten hamer waarmee ze dan op dat latje (waaronder het poeder in een kuipje ligt) slaan ... Maar heb het eigenlijk zelf nog nooit georganiseerd, da's iets voor de jongens bij ons, dus weet echt niet waar je dat kan halen. En nog iets, bij ons zorgen de vrienden dus voor alle benodigdheden... wij moeten enkel voor de vergunning zorgen. Ah ja, niet alle apothekers verkopen de chemicaliën, dus het zou kunnen dat je daar ook naar moet zoeken.

Elke

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...