Terug naar overzicht
Hey Sophie,Alles verschilt van hotel tot hotel, maar in de meeste kan je tussen 3 à 6 maanden na je huwelijk nog op huwelijksreis vertrekken op vertoon van je huwelijkscontract.Een jaar nadien heb 'k tot nu toe nog niet meegemaakt en 'k denk ook niet dat dit mogelijk is, om dan nog te genieten van de huwelijksvoordelen.Groetjes,Sylvie
elaeen jaar na je trouw heb je de voordelen niet meer, das logisch he want dan zou je 2 keer kunnen genieten van de voordelen, het jaar zelf en het jaar erna. Maar zoveel voordelen zijn daar nu ook weer niet bij he.succesMieke22/09/07
Hey Sophie,Toen ik enkele dagen geleden het reisbureau binnen stapte was er voor mij een koppel dat (omwille van omstandigheden) nu een huwelijksreis wou boeken, terwijl ze vorig jaar al getrouwd waren. De verantwoordelijke van het reisbureau heeft heel wat boeken bekeken en telefoons gedaan, maar de meeste aanvaarden een koppel tot max 6 maand na hun huwelijk voor de huwelijksvoorwaarden.(dit koppel had dus niets gevonden)Elke
Heb net eens gevraagd aan mijn schoonzus, die werkt in een reisbureau... ze zegt dat de meeste hotels de voordelen geven tot 6 maanden na je huwelijk. meestal wordt een kopietje van je akte gevraagd.Dat er vaak in die landen in augustus en september orkanen en stormen en dergelijke zijn klopt als een bus! oppassen dus, een goed idee om dan toch het jaar nadien te gaan en veilig te spelen!
Hey,Ik dacht ook dat het tot 6 maand na het huwelijk is.Het hangt er wel vanaf waar je boekt want onze korting was groter met het vroegboekvoordeel dan met de honeymoonkorting (naar Jamaica) en ze waren niet cumuleerbaar. Wij hebben dus geen gebruik van gemaakt van het honeymoonvoordeel.Groetjes, Sissi(100 dagen getrouwd)
TipAls je dan toch in een schoolvakantie moet gaan, waarom neem je dan niet die met kerstmis. Dan is het zeer goed weer het het Caraibisch gebied !!!