TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Valérie
2-2-2008
|
3-9-2007 15:45:50
hallo, Ik trouw een maandje vroeger, nl 02/02/2008 en het begint ook al serieus te kriebelen. :-) Wij hebben onze zaal vastgelegd, wet en kerk, fotograaf, DJ, videoman, balonnen, kleed, kostuum, ceremoniemeester. Onze reis naar Zuid-Afrika is geboekt en we zijn nu wat aan het knutselen met het ontwerp van het kaartje en het misboekje...
We moeten wel nog dringend eens om ringen :-)
Hoever sta jij met de voorbereidingen?
Groetjes
|
|
lien
16-2-2008
|
3-9-2007 19:01:07
Ik zit er tussenin... 16.02.2008. De zaal is ok, de uitnodigingen worden eerstdaags besteld, de ringen hebben we dit weekend gekocht (woepie), mijn jurk is ok, kerk en wet zijn ok, we nemen geen ceremoniemeester (enkele vrienden nemen die taak over), de teksten van het misboekje zijn ok, de muziekkeuze is bijna rond, de lijsten ook (tafelschikking incl.), ceremoniebus, fotograaf, DJ,kaars,... Wat moet er nog gebeuren? Huwelijkscontract, schoenen en accesoires (en lingerie) shoppen, kostuum van David, kledij bruidskindjes (ik ga dat met de Nieuwjaarssolden doen), bedankcadeautjes knutselen, menu's maken, bloemen kerk, bedankjes ouders,... Ik denk niet dat ik veel vergeten ben... Veel succes met de voorbereidingen verder hé... Het zal er allemaal vlug zijn :-) Lien xx
|
|
Vicky
2-2-2008
|
4-9-2007 13:29:59
Ik trouw ook op 02.02.2008.
Jullie zijn allemaal al ver gevorderd. Bij ons: ok: jurk (laten maken, klaar op 23.09), schoenen bruid, kledij bruidsjongens (nog geen schoenen), fotograaf, ringen (besteld), DJ, zaal, getuigen bijna ok: huwelijkscontract (vrijdag naar notaris), wettelijke trouw (nog juist wat formulieren invullen), kostuum (moet in oktober teruggaan, uitnodigingen (16 sept. afspraak met fotograaf)
Vix
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|