Terug naar overzicht
Hallo!Hier hetzelfde. Ik heb al gehoord van een winkel Kadinca in de sleepstraat in Gent.(Turkse buurt) Ik ben er al twee keer langs geweest, maar iedere keer gesloten (wekelijkse sluitingsdag en jaarlijks verlof)Het is ofwel dat, ofwel laat ik mijn kleedje op maat maken door een naaister.Ik weet het nog niet eigenlijk...
hallo,mijn trouwjurk komt van couture annie. Je moet maar eens kijken op haar website. Ze heeft jurken in alle prijscategoriën. Mijn budget was 500 euro, en ik heb echt een pracht van een jurk gevonden!
Hey Lies,welke site is dat?Kim
HalloMijn zus heeft ook haar jurk gekocht bij couture Annie in Gent, naar het schijnt prijsvriendelijk en heel mooi. Ik heb het nog niet gezien want ze moet nog trouwen!Groetjes
mijn kleed is op maat gemaakt voor 200 euro bovenop de aankoopprijs.het is bordeaux met wit en indien je interesse hebt ik verkoop het voor 400 euro.met alles bij.( stola, hoepelrok,...)melissa2105@telenet.be
Couture ANNY Voormuide 379000 Gent / Gand Tel.: 09/223.05.78Website: www.CoutureAnny.cjb.net Sluitingsdagen: Donderdag en ZondagJaarlijks verlof: 1/08 - 20/08opgepast, want ik geloof dat ze in september ook nog ergens met vakantie is!groetjes,Lies
Alvast bedankt iedereen voor de reacties. Zal eens mijn licht opsteken bij Couture Annie.@Melissa: ben niet echt op zoek naar een tweedehands bruidjurk. Die kunnen misschien wel ook heel mooi zijn maar heb liever een nieuw. Toch bedankt.
Hoi,Opdat ik een andere jurk heb gevonden, verkoop ik mijn eerste trouwjurk. Deze is besteld en heb ik totaal niet aangehad, feitelijk dus gewoon nieuw...Misschien is dat iets voor je...Hij is van Divina Sposa, champagne/ivoor.Groetjes
HalloAls je nog op zoek bent naar een trouwjurk ben je aan het juiste adres.Ik verkoop namelijk een trouwjurk van Linea raffaelli (maat 40), kan makkelijk ingelegd worden naar een 38.Als je een foto wilt van de jurk, dan stuur ik hem gerust even door.Jurk+stola: 650 EUR