Terug naar overzicht
Hey,Een collega van me vertelde vandaag op het werk dat ze naar een feest geweest was in het Accaciahof. Ze vond het daar wel heel mooi en het eten vond ze er ook lekker. Meer kan ik je er niet over zeggen. Groetjes
Hallo Brenda,Wij trouwen op 6 september 2008. Wij hebben verschillende feestzalen bekeken en vergeleken in Lommel en Overpelt.Ons feest gaat door in de nieuwe feestzaal op kerkhoven (kok-o-folie)GroetjesKelly
Hoi Kelly,Bedankt voor jouw reacties! Wij zijn ook eens gaan kijken in Kok - o folie, maar hebben dus nog steeds niet beslist. Zou wel willen weten welke zalen jullie nog bezocht hebben ( je mag me ook mailen brendaadriaens@hotmail.com)
Hallo Brenda, Wij zijn van lommel en hebben onze zaal besproken in mol "de zilvermeeuw" ligt in het domein van het zilvermeer. het is een ronde zaal dus heel gezellig. We zijn ook eens gaan kijken bij kok-o-folie in kerkhoven, leek mij ook wel een hele mooie zaal wij hebben nog geen voorschot gegeven op de zaal in mol dus eigenlijk kunnen wij nog wel veranderen. Ik weet niet wat ik moet doen. Weet jij of het eten daar lekker is, bij kok-o-folie. Heb al gehoord van sommige mensen dat het eten daar niet zo lekker is. groetjes
Hallo Eva,Ja, inderdaad heb al van enkele collega's over de zilvermeeuw gehoort ( ook voor een communiefeest), naar het schijnt heel goed!Ik weet niets over kok - o - folie, had enkel zo'n een raar gevoel bij het gesprek. De prijs lijkt me daar wel zeer schappelijk. Laat je me weten wat het wordt ? Grtz