TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Sylvie
|
4-9-2007 9:24:56
Hey Evelien,
Wij gaan ook zelf onze uitnodigingen maken. Mijn vriend kent heel veel van computer en we gaan zelf een leuk tekstje in elkaar knutselen met een foto van ons beiden op of zo. We zijn ook volop aan het experimenteren. Als we leuke dingen vinden, zal 'k 't U zeker laten weten.
Groetjes,
Sylvie
|
|
sandra
22-9-2007
|
4-9-2007 9:29:57
Wij hebben onze uitnodigingen ook zelf gemaakt! en daar inderdaad ook een hele duit mee uitgespaard! ik heb het geluk dat ik een creatieve zus heb, zij heeft aan de hand van onze foto het ontwerp gemaakt (in het programma indesign). Wij hebben dan papier gekocht (zo uinodigingen die al klaar zijn om te plooien) bij de AVA en ze zelf geprint! Leuk om te doen, je spaart niet alleen een 200€ maar je hebt ook nog eens een originele uitnodiging! Voor ideetjes kun je ook altijd eens in de boeken van de AVA kijken. zou zeker een poging wagen!
ps: als je wilt stuur ik je het documentje van onze uitnodiging door als vb?
|
|
eline
5-9-2008
|
4-9-2007 9:30:58
hallo Evelien
In de AVA waar je papier voor je uitnodigingen kunt maken kun je albums inkijken met een heleboel voorbeelden van kaartjes.
Wij gaan ze ook zelf maken, wij gaan ook met een foto van ons zelf werken het kaartje zelf gaan we opbouwen met twee kleuren, die laten we dan in de menu terugkomen zodat alles een geheel vormt
veel succes met de uitnodigingen
groetjes
|
|
Ibe
22-5-2010
|
4-9-2007 19:22:21
Wij gaan onze uitnodigingen ook zelf maken. We dachten eerst iets creatiefs in elkaar te knutselen maar na wat rekenwerk bleek dat laten drukken niet zo heel veel duurder was. We wilden graag iets doen met fotos van onszelf en we gaan nu zelf iets ontwerpen via de Software van Exell en de uitnodigingen daar laten drukken. De uitnodigingen kosten ongeveer 1,5€/stuk...envelop inbegrepen! Met Exell kan ja ook zelf je achtergronden,tekst en indelingen kiezen
|
|
tamara
15-9-2007
|
4-9-2007 19:27:41
Mijn creatieve zus heeft onze uitnodigigen ook zelf gemaakt, ook papier in de ava gehaald. We hebben 90€ betaald voor een 100 tal uitnodigingen.
Wij hebben ook in boeken zitten kijken en dan een combinatie gemaakt van wat we mooi vonden.
We hebben het heel simpel gehouden: op de buitenkant onze namen in een mooi schrift en dicht tegeneen zodat de hoofdletters in elkaar strengelden en de datum.
Binnenin de tekts en een kelitisch gedichtje.
|
|
Stefanie
|
5-9-2007 9:19:52
@ Ibe, Eline, Sandra Is het mogelijk mij jullie kaart eens door te mailen aub? Ook ik ben erg geinteresseerd om een eigen ontwerpje ineen te steken.
Bedankt! sdescheemaecker@hotmail.com
|
|
Karen
24-11-2007
|
5-9-2007 9:55:02
Dag bruidjes,
Ook wij maken onze uitnodigingen zelf. Ik heb al een paar ideetjes, maar kan gerust nog wat inspiratie gebruiken... Zouden jullie aub een voorbeeldje kunnen sturen op karenbreyne@hotmail.com?
dankjewel en succes bij jullie creaties Karen
|
|
Evelien
30-8-2008
|
5-9-2007 10:08:30
Alle voorbeeldjes mogen ook gerust gestuurd worden naar mij: evelienleus@hotmail.com Alvast bedankt!!
|
|
Katrien
9-8-2008
|
5-9-2007 10:13:45
Ook naar mij mogen de voorbeeldjes doorgestuurd worden!
Alvast bedankt!
katrien09082008@hotmail.com
Groetjes, Katrien
|
|
Hilde
14-6-2008
|
5-9-2007 13:02:33
Dames Kunnen jullie mij ook een voorbeeldje mailen: hildedenijs@hotmail.com Tamara, hoe gaat dat dan als je een dichtgevouwen kaart zelf drukt? Doe je dat dan in twee keer? Kan je mij eventueel wat uitleg bezorgen?
Alvast bedankt Hilde
|
|
SOFIE
7-6-2008
|
9-9-2007 19:57:20
Zouden jullie het naar mij ook willen sturen aub?? Bedankt, grtjs, sofie sofiedelsupehe@telenet.be
|
|
Fleur
14-6-2008
|
12-11-2007 23:18:35
Sandra,
Kan je een voorbeeld doorsturen van je zelfgemaakte uitnodiging aub ? Daar zou je ons heel hard mee helpen.
groetjes Fleur fleurkemi@hotmail.com
|
|
Fleur
14-6-2008
|
12-11-2007 23:18:40
Sandra,
Kan je een voorbeeld doorsturen van je zelfgemaakte uitnodiging aub ? Daar zou je ons heel hard mee helpen.
groetjes Fleur fleurkemi@hotmail.com
|
|
|
|
Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart.
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Toffe kaarten, die hartjes raken
in Herentals |
Originele trouwkaarten van CartaRosa
in Brasschaat |
Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires
in torhout |
|