Nu Online
Momenteel zijn er 691 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Zelf uitnodigingen maken

4-9-2007 9:06:54
Ik heb niet zo veel zin om dure uitnodigingen te gaan laten drukken en des te meer goesting om zelf eens een poging te doen om creatief te zijn en zelf uitnodigingen te maken. Heeft hier iemand ervaring mee? Ideetjes? Websites? Alvast bedankt voor alle hulp en tips!

Evelien
30-8-2008
Meld misbruik

Reacties: 13 | Gelezen: 659

Sylvie

Meld misbruik4-9-2007 9:24:56

Hey Evelien,

Wij gaan ook zelf onze uitnodigingen maken.
Mijn vriend kent heel veel van computer en we gaan zelf een leuk tekstje in elkaar knutselen met een foto van ons beiden op of zo.
We zijn ook volop aan het experimenteren.
Als we leuke dingen vinden, zal 'k 't U zeker laten weten.

Groetjes,

Sylvie

sandra
22-9-2007
 Meld misbruik4-9-2007 9:29:57

Wij hebben onze uitnodigingen ook zelf gemaakt! en daar inderdaad ook een hele duit mee uitgespaard!
ik heb het geluk dat ik een creatieve zus heb, zij heeft aan de hand van onze foto het ontwerp gemaakt (in het programma indesign). Wij hebben dan papier gekocht (zo uinodigingen die al klaar zijn om te plooien) bij de AVA en ze zelf geprint!
Leuk om te doen, je spaart niet alleen een 200€ maar je hebt ook nog eens een originele uitnodiging!
Voor ideetjes kun je ook altijd eens in de boeken van de AVA kijken.
zou zeker een poging wagen!

ps: als je wilt stuur ik je het documentje van onze uitnodiging door als vb?

eline
5-9-2008
 Meld misbruik4-9-2007 9:30:58

hallo Evelien

In de AVA waar je papier voor je uitnodigingen kunt maken kun je albums inkijken met een heleboel voorbeelden van kaartjes.

Wij gaan ze ook zelf maken, wij gaan ook met een foto van ons zelf werken het kaartje zelf gaan we opbouwen met twee kleuren, die laten we dan in de menu terugkomen zodat alles een geheel vormt

veel succes met de uitnodigingen

groetjes

Ibe
22-5-2010
 Meld misbruik4-9-2007 19:22:21

Wij gaan onze uitnodigingen ook zelf maken. We dachten eerst iets creatiefs in elkaar te knutselen maar na wat rekenwerk bleek dat laten drukken niet zo heel veel duurder was. We wilden graag iets doen met fotos van onszelf en we gaan nu zelf iets ontwerpen via de Software van Exell en de uitnodigingen daar laten drukken. De uitnodigingen kosten ongeveer 1,5€/stuk...envelop inbegrepen! Met Exell kan ja ook zelf je achtergronden,tekst en indelingen kiezen

tamara
15-9-2007
 Meld misbruik4-9-2007 19:27:41

Mijn creatieve zus heeft onze uitnodigigen ook zelf gemaakt, ook papier in de ava gehaald. We hebben 90€ betaald voor een 100 tal uitnodigingen.

Wij hebben ook in boeken zitten kijken en dan een combinatie gemaakt van wat we mooi vonden.

We hebben het heel simpel gehouden: op de buitenkant onze namen in een mooi schrift en dicht tegeneen zodat de hoofdletters in elkaar strengelden en de datum.

Binnenin de tekts en een kelitisch gedichtje.

Stefanie

Meld misbruik5-9-2007 9:19:52

@ Ibe, Eline, Sandra
Is het mogelijk mij jullie kaart eens door te mailen aub?
Ook ik ben erg geinteresseerd om een eigen ontwerpje ineen te steken.

Bedankt!
sdescheemaecker@hotmail.com

Karen
24-11-2007
 Meld misbruik5-9-2007 9:55:02

Dag bruidjes,

Ook wij maken onze uitnodigingen zelf. Ik heb al een paar ideetjes, maar kan gerust nog wat inspiratie gebruiken...
Zouden jullie aub een voorbeeldje kunnen sturen op karenbreyne@hotmail.com?

dankjewel en succes bij jullie creaties
Karen

Evelien
30-8-2008
 Meld misbruik5-9-2007 10:08:30

Alle voorbeeldjes mogen ook gerust gestuurd worden naar mij: evelienleus@hotmail.com Alvast bedankt!!

Katrien
9-8-2008
 Meld misbruik5-9-2007 10:13:45

Ook naar mij mogen de voorbeeldjes doorgestuurd worden!

Alvast bedankt!

katrien09082008@hotmail.com

Groetjes, Katrien

Hilde
14-6-2008
 Meld misbruik5-9-2007 13:02:33

Dames
Kunnen jullie mij ook een voorbeeldje mailen: hildedenijs@hotmail.com
Tamara, hoe gaat dat dan als je een dichtgevouwen kaart zelf drukt? Doe je dat dan in twee keer? Kan je mij eventueel wat uitleg bezorgen?

Alvast bedankt
Hilde

SOFIE
7-6-2008
 Meld misbruik9-9-2007 19:57:20

Zouden jullie het naar mij ook willen sturen aub??
Bedankt, grtjs, sofie
sofiedelsupehe@telenet.be

Fleur
14-6-2008
 Meld misbruik12-11-2007 23:18:35

Sandra,

Kan je een voorbeeld doorsturen van je zelfgemaakte uitnodiging aub ?
Daar zou je ons heel hard mee helpen.

groetjes
Fleur
fleurkemi@hotmail.com

Fleur
14-6-2008
 Meld misbruik12-11-2007 23:18:40

Sandra,

Kan je een voorbeeld doorsturen van je zelfgemaakte uitnodiging aub ?
Daar zou je ons heel hard mee helpen.

groetjes
Fleur
fleurkemi@hotmail.com

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info