Terug naar overzicht
Hey,Ik wil je gerust mijn draaiboek doorsturen.Ik heb dat ook aan al die personen uit het vorige bericht gestuurd.Groetjes, Sissi(101 dagen getrouwd)
Hey sissie,zou je het mij ook kunnen bezorgen aub?alvast super bedankt!Grts,sdescheemaecker@hotmail.com
hai Sissi ! bedankt ! ik ben erg benieuwd. m'n hotmail-adres is dus zoziejemaar@hotmail.comGriet
Hey,Hier nog eentje met interesse in het draaiboek. Zou je het mij ook willen mailen aub?Alvast bedankt!evymachilsen@hotmail.com
Hallo SissiZou mij je draaiboek mss ook kunnen bezorgenAlvast bedanktKimrennen@hotmail.com
Hallo,Wij zijn ook geïnteresseerd in een draaiboek-voorbeeld.menm.onshuwelijk@versateladsl.beMerci-kes,Mario en Monique23/08/08
En nog een keertje mailen?kdekeyser@gmail.comThx!
mij ook graagschumieke1@hotmail.combedankt!
zou je zo n draaiboek ook eens naar mij kunnen doorsturen aub??bedankt, grtjs, sofiesofiedelsupehe@telenet.be
Kan u ons ook nog even dit draaiboek mailen. grietensteve@d-signstudio.be ... alvast bedankt
Hey,Zou er iemand ook mij eens zo een draaiboek kunnen doormailen?? Naar koetjepoels@hotmail.comDank u wel!Groetjes Karen
Dag Sissi,Sou je het naar mij ook kunnen sturen?groetjesNadianadia.sminate@telenet.be
ik wil ook wel eens zo'n draaiboek zien: kyla@mail.beBedankt
hallozou je het please naar nog een toekomstig bruidje willen mailen aub.thxinekevantorre369@hotmail.com