TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Hanne
5-7-2008
|
4-9-2007 10:55:15
hoi Sylvie,
Bij ons zal mijn zus enkele liedjes zingen, evenals het koor waar ik vroeger bij geweest ben. Wij vinden de live muziek dus in de vrienden- en familiekring. Misschien je ook zo iemand?
Anders hoop ik voor jou dat er andere bruidjes zijn die reageren want ik heb al gehoord dat er bruidjes zijn die iemand nemen die ze niet kennen. Maar waar ze die gevonden hebben weet ik niet.
Veel succes Hanne
|
|
Sylvie
|
4-9-2007 11:07:06
Vergeten te zeggen,
wij zijn van Brugge
|
|
Sissi
26-5-2007
|
4-9-2007 12:15:55
Hey,
Ik heb op trouwsites gekeken (vb. trouwen.be, gewoon even 'trouwen' of 'huwelijk' intikken op 'google') en in bruidsmagazines. Daar vind je veel info. Ook hier op 't forum vind je heel wat info.
Ik ben naar heel wat missen gaan luisteren om goede zangeressen te vinden en daar zaten echt slechte dingen tussen. Wij zijn uiteindelijk terechtgekomen bij Amantes (amantes.be) en we hebben heel veel complimenten gekregen over onze live-muziek.
Veel succes!!!
Groetjes, Sissi (101 dagen getrouwd)
|
|
Judith
22-9-2007
|
|
|
Wouter
|
4-9-2007 17:31:30
Dag Sylvie,
Wij zijn Duas, een akoestische covergroep. We treden regelmatig op tijdens trouwmissen. Onze formule bestaat erin om niet gebonden te zijn aan ons repertoire, met andere woorden...verzoeknummers van de koppels zijn meer dan welkom. Elk optreden is verzorgd met een nauwkeurig afgestelde geluidsinstallatie.
Referenties/info/muziek is te vinden op www.duas.be
Voor meer info kan je altijd mailen op wouter_thys@hotmail.com
Mvg
Wouter Duas
|
|
Neel
28-4-2007
|
4-9-2007 19:03:53
Hoi, Bij ons heeft Isabelle Dewulf gespeeld. Een echte aanrader. We hadden haar zelf niet gehoord voor de mis maar het was prachtig. Ik vond haar naam ook hier dankzij de tips van anderen! Ze heeft een lange lijst waaruit je liedjes kan kiezen, of -als het lang genoeg op voorhand is- wil ze andere liedjes instuderen. Succes
|
|
Els
22-9-2007
|
5-9-2007 12:38:02
Wij hebben Ludo en Babette; zang en akoestische gitaar. Ze zijn vrij goedkoop (rekenen wel wat verplaatsing uit Limburg) en spelen alle nummers die je wil. Al hebben ze wel een lijst met nummers op hun site om je een idee te geven. Ik ben gaan luisteren naar een repetitie en was nóg meer verkocht!
Els 22/09/07 elsenstijn.trouwen.com
|
|
Tom
|
5-9-2007 12:51:26
Dag Sylvie
Op deze site kun je onder "muziek" ook met enkele bands kennismaken. Je kunt er ook direct naartoe via: www.wijtrouwen.com/huwelijksorkesten Je vindt er een beetje van alles: koperkwintet voor tijdens viering/receptie, jazz-orkestje voor receptie en live-dansband voor avondfeesten. Laat het me zeker weten mocht je hier meer info over wensen! Vriendelijke groeten, Tom Vanleeuwen tomvanleeuwen@hotmail.com 0485 / 68 12 85
|
|
sanderijn
|
7-9-2007 12:21:39
Hallo Sylvie, ik ben zelf professioneel violiste en treed geregeld in combinatie met andere instrumenten of solo op in huwelijksmissen. Contacteer me gerust op tantrijn@hotmail.com. Mvg, Sanderijn Verstraeten
|
|
Nils
|
7-9-2007 14:59:09
Hallo,
ga voor live muziek tijdens de huwelijksmis zeker eens kijken op volgende site: www.duas.be
Veel plezier ermee!
|
|
Katia
|
7-9-2007 17:33:22
Dag Sylvie,
je kan alvast een kijkje nemen op www.everyoneweb.com/softkiss . Een duo van soul en engelachtige stemmen maar voor een betaalbare prijs.
Tot binnenkort misschien!
Groetjes,
Soft Kiss Katia
|
|
ilse
|
9-9-2007 19:34:58
Hallo Sylvie.
Steve en ik zingen reeds samen vanaf ons 17de. We zijn begonnen in onze school tijdens de vieringen. Nu zijn we twee twintigers en we zingen nog steeds. We zingen en spelen beide gitaar. Steve kan ondertussen ook al een behoorlijk stukje spelen op de piano. We komen van Vlaams-Brabant en we vragen een klein prijsje voor onze zang, materiaal en vervoersonkosten! We doen het voor het plezier en willen jullie er graag een 'plezier' meedoen. Voor een stukje muziek te kunnen beluistern kan je me mailen op juf_bliss@hotmail.com
Vele groetjes!! Ilse
|
|
katia
|
20-9-2007 15:52:04
hallo ik ben katia zangeres van akoestisch duo k's double track ik heb 20 jaar ervaring met huwelijksmissen enz.... neem es een kijkje op onze website www.ks-closed.com op de pagina k's double track wij passen ons aan naar jullie wensen
groetjes
|
|
Jozefien
17-9-2005
|
25-10-2007 10:09:47
Hallo Sylvie,
Hou je van muziek met soul? Ga dan zeker eens luisteren op www.myspace.com/jozefiendefeyter
Jozefien Sings jozefiendefeyter@hotmail.com
Voor verdere vragen mag je me altijd contacteren! Groetjes en veel succes :-)
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|