TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Inge
14-6-2008
|
4-9-2007 14:31:35
Ik begrijp er niks van, ik heb zo'n goede service gehad en ze hebben me álle kleedjes laten zien. Ik zou misschien toch ook zeggen dat het voor 2008 is, misschien ligt het daaraan..
|
|
L
26-6-2009
|
4-9-2007 14:38:29
Dan moeten we dat maar eens proberen... vond het echt erg!!! K had ook wel niet gebeld, ben gewoon gegaan, misschien daarom??
lk versta het ook niet, k lees zoveel goeds erover.... misschien had de verkoopster gewoon een héél slechte dag??
|
|
Karlien
9-8-2009
|
4-9-2007 15:34:43
Ik zou precies ook een afspraak maken, misschien dat ze daarom zei dat je tijd nodig hebt om het juiste kleed te vinden.
|
|
Jenny
12-9-2008
|
4-9-2007 15:41:45
Zoals je zelf zegt trouw je pas in 2009. Volgens mij dacht de verkoopster dat je enkel even kwam kijken en het niet al de bedoeling was dat je iets zou kopen.
Moderna was de eerst winkel waar ik binnnestapte en ik werd fantastisch geholpen. Ik mocht alle kleedjes bekijken en als ik iets mooi vond opzij hangen. Dan heb ik uit al die nog eens een selectie gemaakt. Uiteindelijk heb ik 5 kleedjes gepast en bij het 4e was het helemaal prijs. Heb dus geen andere winkels meer moeten bezoeken want had al direct mijn kleed gevonden. Ik ben in april geweest en trouw pas in spetember 2008, maar dat was helemaal geen probleem. Ik had wel een afspraak gemaakt.
Groetjes, Jenny
|
|
Sissi
26-5-2007
|
4-9-2007 16:03:52
Hey,
Ik was ook zonder afspraak gegaan en heb direct alle kleedjes mogen zien en passen (en direct gekocht). Ik ben daar steeds supergoed behandeld geweest.
Ik denk niet dat het ligt aan het feit dat je geen afspraak had maar gewoon omdat je er veel te vroeg bij bent. De nieuwe collectie van 2008 is nog niet volledig binnen en voor jou is er dan nog de collectie van 2009 volgend jaar. Ik denk dus ook dat ze ervan uitgingen dat je nu juist eens kwam kijken (of polsen) en nog niet kopen.
Wat die schoenen betreft kan ik ook wel begrijpen. Zij proberen vooral het kleed te verkopen. Zolang het kleed niet gekocht is kan je er moeilijk al schoenen bij kopen. Dat zijn details voor na de aankoop van het kleed.
Groetjes, Sissi (101 dagen getrouwd)
|
|
Tania
3-5-2008
|
5-9-2007 8:13:22
Ik denk dat het wat aan beiden zal liggen: geen afspraak, en nog ver weg. Ik ben er ook geweest, wel op voorhand gebeld, en ben er ook geweldig goed geholpen. Ik heb er ook mijn kleed gevonden, maar ik wilde op dat moment nog niet beslissen en nog een andere collectie passen die ze daar niet hadden. Zo ben ik uiteindelijk bij Maxim's Couture in Mechelen beland. Na het passen kwam ik tot de conclusie dat het eerste kleed van bij Moderna toch wel hét kleed was, maar ze hadden het daar niet hangen. Toch heb ik daar besteld, gewoon owv geen extra kosten voor retouches. Anders was ik zeker bij Moderna gebleven.
Ik denk dat ze gewoon dachten dat het meer vrijblijvend eens rondkijken was. Maak anders eens een afspraak, dan hebben ze echt een volledig uur tijd enkel voor jou (zo ging het bij mij toch). Laat je zeker niet ontmoedigen!
Veel succes nog,
Tania
|
|
Elke
29-6-2007
|
5-9-2007 10:39:43
hallo,
Ook mijn trouwkleedje kwam van bij Moderna. Ben steeds goed behandelt geweest. IK denk echt dat het ligt aan het feit dat je er veel te vroeg bij bent. Denk dat ze in andere winkels je zelfs niet zouden laten passen.
|
|
Els
22-9-2007
|
5-9-2007 12:29:37
Ik vrees ook dat je elders gewoon niet had mogen passen. Zonder afspraak (en zo ver op voorhand) durven ze je soms wel wat afpoeieren. Maar ik ben super onthaald bij Moderna! Ik had een afspraak in november vorig jaar, mocht eerst alle kleedjes (van LR) rustig bekijken en zeggen wat ik mooi vond. Dan een tweede "kijkronde" en zeggen wat ik ook echt wou passen. Heb er 6 gepast, het 3e was prijs. Heb nog een paar keer terug uit en aan gedaan om zeker te zijn. En als je het echt weet, komen ze met de bijpassende schoenen en juwelen en sola (tenzij de dat natuurlijk niet wil). Tot dan had ik gewoon een paar witte schoenen (kwestie van de hoogte). Morgen ga ik voor mijn 3e pasbeurt, deze was nodig omdat ik toch graag wou dat de bustier meer aanspande... Spannend, want nu zou het écht definitief moeten klaar zijn! Moest ik jou zijn, nog een jaartje geduld en dan gewoon een afspraak maken om rustig zoveel je wil te passen.
Els 22/09/07 elsenstijn.trouwen.com
|
|
Mieke
22-9-2007
|
5-9-2007 12:37:39
bij mij was het daar ook niet zo fantastisch; ik mocht zelf niet passen. nochthans 9m op voorhand, service was alles behalve en vriendelijk ook niet.
Maar ik denk dat dat afhangt van de moment en welke verkoopster.
Mieke 22/09/07
|
|
VERA
18-7-2007
|
6-9-2007 12:48:47
hallo, ik ben van lennik en ben 1keer moderna gaan bezoeken, k mocht zelfs bruidskledij niet zien, was op afspraak, ze waren opdringerig en niet vriendelijk, ik ben 41jaar en heb ook zoontje van 6,op trouwen staat geen leeftijd, ik ben naar geraardsbergen geweest bij Caro, binnen gestapt en een heel heel lieve mevrouw liet me zo van alles wat zien, zij heeft van mij op mijn trouwdag een princes gemaakt, niet is haar te veel, een aanrader succes VEKEVN@hotmail.com
|
|
Natalie
29-12-2007
|
6-9-2007 13:22:29
Ik ben recent naar de Moderna geweest, zonder afspraak binnengevallen (op een weekdag) en ik heb zonder problemen alle kleedjes mogen zien en enkele mogen passen. De verkoopster was erg vriendelijk.
|
|
Katia
10-5-2008
|
6-9-2007 15:06:20
Hallo, ik ben eind juli geweest op afspraak en ben daar heel goed behandeld. Heb alle kleedjes mogen zien en heb er vijf gepast. Het derde bleek een voltreffer en ik had er daar direct de juiste schoenen bij gevonden. Heel wat anders dan bij Pierre Yves, waar ik eerst was langsgeweest. Tja, je kan natuurlijk niet voor iedereen goed doen he. Maar ik heb alleen maar lof en ik vrees dat je wat te vroeg bent gegaan en dat je de volgende keer wel een ander idee gaat hebben. In alle geval veel succes met de zoektocht. groetjes, Katia
|
|
L
26-6-2009
|
8-9-2007 15:55:02
Ik ben ondertussen (na mijn moderna verhaal) bij Pierre-Yves gaan passen en daar héél goed onthaald (wel een afspraak gemaakt dus ligt het nu daaraan???). k heb al iets naar mijn goesting gevonden maar heb dus nog wel wat tijd om te zoeken he
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|