Terug naar overzicht
Hey Karen, ben jij naar assepoester geweest? En hoe was het? ik wil volgende week ook gaan.Groetjes Evelien
Hey Evelien,Ik ben er toen geweest maar vond het niet echt een leuke winkel. Ze hebben er vooral heel veel gala kledij maar weinig trouwkledij. En ik vond de winkelvrouw ook heel onvriendelijk toen ik zei dat ik vooral kwam kijken en nog niets ging kopen. De vriendelijkheid zakte toen gewoon weg.Ik heb uiteindelijk mijn trouwkleed gevonden bij Koonings bruid en bruidegom (Deurne). Daar hebben ze heel veel keuze en zijn ze echt heel vriendelijk.Groetjes Karen
He Evelien,Ik heb ongeveer dezelfde ervaring met Assepoester als Karen. Ze waren niet vriendelijk en behulpzaam en ook komt de winkel niet overeen met de website. De keuze in jurken is ook beperkt en komt niet overeen met wat zij aangeven op de website. Wanneer je besluit toch even bij deze winkel te gaan kijken, raad ik je aan in ieder geval niet op zaterdag te gaan. Een andere optie in Arnhem is Athena. Deze winke ligt dicht bij Assepoester en het personeel is heel behulpzaam en vriendelijk. Succes ermee!