Terug naar overzicht
Hoi KatleenMaak er een onvergetelijke dag van.Dat was het bij ons ook en ik krijg er nu nog de kriebels van.GroetjesRebeccaReeds 25 dagen getrouwd
Ik wens jullie een schitterende dag toe en vergeet vooral niet te genieten vanaf het moment dat je 's morgens je ogen opent tot wanneer je 's nachts ze terug moet sluiten. Want het gaat zo snel voorbij, en het doet zoveel pijn de dag erna te moeten beseffen dat het allemaal al voorbij is ;-)Succes!Fiekereeds 60 dagen getrouwd
hey Kathleen,Alvast een hele dikke proficiat gewensten geniet met volle teugen van julliemooiste dag van jullie leven!Groetjes,Sylvie
Hey Katleen,Jullie ook een hele fijne trouwdag! Wij trouwen ook de 8ste. We hebben er super veel zin in! Alle voorbereidingen worden nu samengevat in een superdag! Mijn jurk hangt al thuis. Spannend!!!In ieder geval: geniet ervan en een hele mooie toekomst, samen met je man!Groetjes Selma
Hey,Ik trouw ook nu zaterdag! Spannend hé? Het dringt eigenlijk nog niet echt tot mij door moet ik zeggen... Voor jullie ook de allermooiste dag van jullie leven gewenst, geniet er 200% van! Een hele mooie toekomst samen!groetjes,Kathy
Dag medebruidjes,Zaterdag 08/09 eindelijk onze dag. We kijken er allemaal al zo lang naar uit. Ik wens iedereen de mooiste dag van hun leven toe. Geniet ervan met volle teugen!!!!Groetjes,Karen
aan alle bruidjes die huwen op 8.9, heel veel geluk gewenst, wij zijn getrouwd 18.8, geniet van de dag want er gaat zoveel aan je voorbij zonder dat je het weet, dikke kusVEKEVIN@hotmail.com