Nu Online
Momenteel zijn er 576 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

08/09 onze dag

5-9-2007 11:23:22
Hoi allemaal, zaterdag is het eindelijk zover...de dag waar we allen zo naar uitkijken. 08/09 zal voor ons een belangrijke stap in ons leven zijn. Ik heb hier net zoals vele andere ook vragen gesteld en jullie hulp is zeker van pas gekomen. Daarom wens ik jullie allen voor alles van harte te bedanken. Alle bruidjes die eveneens op 08/09 trouwen wens ik alvast een schitterende dag toe en heel veel geluk in de toekomst voor jullie allemaal. Groetjes en ook ik zal nog wel af en toe eens komen koekeloeren hoe de nieuwe bruidjes het hier maken.

Katleen
8-9-2007
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 809

Rebecca
11-8-2007
 Meld misbruik5-9-2007 12:06:15

Hoi Katleen

Maak er een onvergetelijke dag van.
Dat was het bij ons ook en ik krijg er nu nog de kriebels van.

Groetjes
Rebecca
Reeds 25 dagen getrouwd

Fieke
7-7-2007
 Meld misbruik5-9-2007 12:40:52

Ik wens jullie een schitterende dag toe en vergeet vooral niet te genieten vanaf het moment dat je 's morgens je ogen opent tot wanneer je 's nachts ze terug moet sluiten. Want het gaat zo snel voorbij, en het doet zoveel pijn de dag erna te moeten beseffen dat het allemaal al voorbij is ;-)

Succes!
Fieke
reeds 60 dagen getrouwd

Sylvie

Meld misbruik5-9-2007 14:32:48

hey Kathleen,

Alvast een hele dikke proficiat gewenst
en geniet met volle teugen van jullie
mooiste dag van jullie leven!

Groetjes,

Sylvie

Selma
8-9-2007
 Meld misbruik5-9-2007 15:25:23

Hey Katleen,

Jullie ook een hele fijne trouwdag! Wij trouwen ook de 8ste. We hebben er super veel zin in! Alle voorbereidingen worden nu samengevat in een superdag! Mijn jurk hangt al thuis. Spannend!!!

In ieder geval: geniet ervan en een hele mooie toekomst, samen met je man!

Groetjes Selma

Kathy
8-9-2007
 Meld misbruik6-9-2007 10:39:27

Hey,

Ik trouw ook nu zaterdag! Spannend hé? Het dringt eigenlijk nog niet echt tot mij door moet ik zeggen... Voor jullie ook de allermooiste dag van jullie leven gewenst, geniet er 200% van! Een hele mooie toekomst samen!

groetjes,
Kathy

Karen
8-9-2007
 Meld misbruik6-9-2007 12:12:42

Dag medebruidjes,

Zaterdag 08/09 eindelijk onze dag. We kijken er allemaal al zo lang naar uit. Ik wens iedereen de mooiste dag van hun leven toe. Geniet ervan met volle teugen!!!!

Groetjes,

Karen

VERA
18-7-2007
 Meld misbruik6-9-2007 12:42:48

aan alle bruidjes die huwen op 8.9, heel veel geluk gewenst, wij zijn getrouwd 18.8, geniet van de dag want er gaat zoveel aan je voorbij zonder dat je het weet, dikke kus
VEKEVIN@hotmail.com

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...