TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Fieke
7-7-2007
|
5-9-2007 12:38:29
Wij hadden ook een redelijk onbekend liedje ('A moment like this' van Kelly Clarkson). Wij vonden het super, maar veel mensen kenden het dus natuurlijk niet en vonden het daardoor niet zo mooi. Begrijpelijk. Als je een liedje de eerste keer hoort, is het meestal even wennen... Ik raad je aan iets 'bekends' te nemen, dat bezorgt de mensen veel meer kippevel. Ik spreek uit ervaring hé, voor de rest doe je wat je zelf wil.
Groetjes, Fieke reeds 60 dagen getrouwd
|
|
Wendy
|
5-9-2007 12:53:46
Ik zou daar net niet achter kijken. Wij zijn vorig jaar eens naar een trouw geweest en toen was het een ons onbekend liedje van Bryan Adams met een vrouw (weet haar naam niet "Don't let go" of zo heette het. Wij hebben dat liedje achteraf gezocht omdat we het net mooi vonden, je leert de mensen dus misschien wel iets kennen.
|
|
Sissi
26-5-2007
|
5-9-2007 13:02:45
Hey,
Ik ken het liedje niet maar ik vond het bij ons juist tof dat ons liedje niet bekend was. Zo is het echt wel 'ons' liedje. Ik vind het juist veel erger als mensen van die 'typische' openingsdansen nemen.
Dus als jij dit een goed liedje vindt dan zou ik niet twijfelen. Langs de andere kant vind ik dat je ook niet moet kijken naar dat andere koppel. Het is wel 'jullie'liedje en dat dat ander koppel dat ook had daar kunnen jullie niets aan doen. Als dat voor jullie DE openingsdans was dan ga je later misschien spijt hebben dat je een ander liedje genomen hebt.
Groetjes, Sissi (102 dagen getrouwd)
|
|
Mieke
22-9-2007
|
5-9-2007 13:04:14
wij hebben lost van anouck, niet zo bekend bij iedereen maar toch. De tekst is nu ook niet zo happy, maar ik vind het juist belangrijk dat het een betekenis heeft voor het koppel.
ik vind het niet noodzakelijk dat het een bekend lieje is.
Mieke 22/09/07
|
|
tamara
15-9-2007
|
5-9-2007 13:06:34
Moet het dan een nummer zijn dat iedereen kent? T s toch net origineler als mensen opkijken en zeggen, ah, dat hebben we nog niet gehoord!
Wij hebben "are you the one" van Nick Cave. Ook niet bekend. Ik denk dat de helft van onze gasten Nick Cave niet eens kent.
|
|
davida
7-9-2008
|
5-9-2007 13:18:21
hey
wij gingen ook eerst dat liedje nemen een pracht van een liedje vind ik zeker doen en dat het niet zo bekend is is helemaal niet erg tis tenminste origineel.
grtz
|
|
Cathy
24-5-2008
|
5-9-2007 13:20:49
Hey!
Doe gewoon het liedje dat voor jullie belangrijk is, al is dat in een taal die niemand verstaat, wordt het op de gemiddelde trouw gedraaid,... De openingsdans is jullie moment!
Veel succes alleszins
Cathy 24/5/2008
|
|
rita
|
5-9-2007 18:21:21
Hallo, Mijn dochter trouwde op 28 juli dit jaar en haar openingsdans was "seuzeke" van de fixkes. Het is echt iets om op den trouw te draaien als je naar de tekst luistert zul je het wel horen. Was heel origineel en met enkele danspasjes op t'laatste van het liedje was het super! Heel veel toffe reacties gehad dat het gedurfd was, speciaal, echt iets voor hun om niet zo de klassieke slow te nemen enz. Enfin 't is maar een ideetje dat ik geef hé.
|
|
Evy
6-10-2007
|
5-9-2007 20:03:04
Ik zou er ook niet naar zien, als het jullie liedje is... De meeste mensen weten waarschijnlijk al niet meer dat dat liedje ook de openingsdans was van jullie vrienden. En jullie vrienden krijgen bij het horen van 'ook hun' nummer weer de kriebels. Leuk toch!
|
|
Lies
27-10-2007
|
5-9-2007 20:51:09
@ Tamara
Wij openen ook op "Are you the one" van Nick Cave. Wanneer trouwen jullie?
Groetjes,
Lies
|
|
Davina
16-8-2008
|
28-9-2007 15:57:22
Hallo, 2 prachtige stemmen bij elkaar kan niet misgaan en zeker als die dan ook nog eens man en vrouw zijn!
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|