Terug naar overzicht
Hey,Ik heb mijn kleed op een paspop hangen.Ik heb mijn paspop gekocht bij Blokker.Bij Leenbakker en Casa staan er de laatste tijd vaak paspoppen in de folders maar je moet er steeds snel bij zijn.Je kan er ook kopen op tweedehandssites.Ik heb nog nooit gehoord van dat product tegen het stof. Lijkt me nogal onwaarschijnlijk.Enig idee over welk product het gaat?Groetjes, Sissi(102 dagen getrouwd)
hey,ik heb nog gehoord dat sommige mensen hun trouwkleed als stof gebruikten voor het aan kleden van de wieg van hun nieuw geboren kindje en er ook het doopkleedle mee maken.groetjes Eline
hallo,ik heb ook al gehoord dat mensen het in een enorm grote kader laten inkaderen en het dan ophangen in de hal of zo;groetjesheidi
ik hoop van mijn rok een broek te laten maken en zo zowel top als broek (wel elk apart) nog aan te kunnen doen voor andere feestelijke gelegendheden
Ik ga het ook op een pop hangen voor op de overloop of zo. Dat product tegen stof; je kan stof behandelen zodat het weersbestendig wordt, maar dan wordt de stof steenhard! T is dan net een standbeeld en je hebt enorm veel nodig van het product. Ik ga het gewoon in het bad wassen als het te bestoft raakt.
Hey Rebecca,Ik ben in juli getrouwd en ik heb vlak na ons huwelijk een paspok gekocht bij Leen Bakker maar de Blokker heeft het ook staan, het kost om en bij de 35€.Wij gaan thuis en inloop kast maken en die paspop met mijn kleed krijgt een plaats tussen de rekken, ik zal deze "hoek" voorzien van een spots en een glazen deur zodat het met zo weinig mogelijk stof in contact komt.Groetjes,Vân en MichelGetrouwd op 07/07/07
Op rommelmarkten kom je soms wel paspoppen tegen.Of snuffel eens op websites alsKapaza.beHebbes.be2dehands.beSpotter.beebay...Veel succes ermee!