Terug naar overzicht
Mijn schoenen kwamen van Gabrieli.Van de schoenen was ik heel tevreden.De winkel zelf... niet speciaal positief of negatief. Wel veel keuze.
Mijn mama heeft haar kleed + stola voor op ons huwelijk laten maken door Fabienne Esprit. Het was prachtig, precies wat ze wilde, en we zijn ook heel tevreden over de samenwerking. Fabienne luistert heel goed naar wat wil, doet zelf ook voorstellen, is niet bang om een aantal dingen te proberen (zonder meerkost) tot het echt helemaal goed is, de afwerking is echt volledig in orde, ... Hoe het is om een echte bruidsjurk bij haar te laten maken, weet ik wel niet. Maar de jurken die daar hingen, zagen er toch heel mooi uit.GroetjesMaaike
Ik ben mijn schoenen gaan kopen bij Gabriëlli en ben supertevreden: ze hebben een heel uitgebreide keuze en ik vond de service zeer goed. Ik denk dat ik ongeveer 20 paar schoenen gepast heb (alle schoenen binnen het model dat ik wou) en de verkoopster bleef even vriendelijk...GroetjesCaroline15/09/07
Ik heb ook mijn schoenen gekocht bij Gabrielli. Ik mocht zelfs een 3-tal schoenen meenemen naar de winkel waar ik mijn trouwkleed had gekocht om te kijken of het er toch zou bij passen. Mijn trouwkleedje kwam van La Sposa (ook in Roeselare), waar ik ook zeer tevreden over ben