TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
sarah
17-5-2008
|
5-9-2007 19:09:18
ik heb mijn kleed gekocht in beverlo. ik kan niks zeggen over de prijzen, want ik werd verliefd op het eerste wat ik paste, in de eerste winkel waar ik keek. Ze zijn wel heel vriendelijk, maar je moet wel op voorhand een afspraak maken. Ik moest 1000 euro voorschot betalen, wat ik wel heel veel vond. Mijn schoonzusje heeft er 3 jaar geleden een kleed gekocht. (ik mocht toen ook mee) en ze was er heel tevreden over. Mijn vriend had toen iets laten maken, maar dat was verschrikkelijk. Hij mocht het om 19 uur ophalen en toen waren ze het nog aan het in elkaar zetten!! Op zich viel het wel mee, maar het was zo opvallend dat hij net de bruidegom was. Ik heb nog geen pasbeurt ofzo gehad, dus daar kan ik niks van zeggen. succes me je zoektocht!
|
|
Kelly
14-7-2007
|
5-9-2007 22:38:26
Hey,
Mijn mama heeft haar suitekleren laten maken bij Mooi in Mechelen. Ze was er heel tevreden over. Was een hele vriendelijke mevrouw en ze maakt wat je wil. Prijzen hangen af van welke stof en wat je precies wil. Zeker de moeite eens waard om langs te gaan.
Groetjes
|
|
Mieke
22-9-2007
|
6-9-2007 11:52:41
mijn kleed komt van mooi mechelen. hele toffe madam, die luistert naar wat je wil en dan een ontwerp maakt. Dan pas je dat en werkt ze dat verder af op je lichaam. Dus als je wat breder bent bandjes breder. Afwerking,... echt super. ik heb mijn stof in november besteld en ben in april de 1ste keer geweest. en vanaf dan elke maand. Dus ben 5 keer geweest (kan ook minder), maar dat proces was echt leuk. zij zegt haar idee ik het mijne. echt ik kan er nog niet van over. mijn kleed komt op een 1080 euro, maar ik heb verschillende swarovski kristallen lintjes op mijn kleed, wat het duurder maakt. ik denk rond de 800-900 is er al iets. Maar je gaat daarin zover je wil. Mijn mama heeft 1200 betaald voor alles: mijn kleed (in 2stukken), stola en juwelen.
echt een hele toffe madam en het is eigenlijk tof om je kleed te zien worden tot wat je echt wil. In een gewone winkel moet je nemen wat er is, en kunnen ze enkel de maat aanpassen, hier wordt je kleed volledig gemaakt hoe jij het wil!
als je nog vragen hebt, stel maar miekededobbeleer@hotmail.com
succes Mieke 22/09/07
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|