Terug naar overzicht
tien dagen voor t feeest moet je effectieve aantal doorgeven.twee dagen ervoor kan je nog max 5 afbellen, dag zelf kan je nog max 5 bijbellen.dat is toch zo in onze feestzaalals er dan dus minder komen als doorgegeven betaal je er helaas voor!
Hoi Tine,Wij moesten 2 weken voor een schatting van het aantal gasten doorgeven en we hadden dan tot de Woensdag voor de trouw om dit aantal aan te passen. Op dat laatste nummer baseren ze het aantal hapjes & drank dat gerserveerd wordt en hetgeen waarvoor je betaalt. We hebben wel het aantal gasten voor receptie en dansavond naar beneden afgerond want er zijn altijd wel mensen die niet komen opdagen. Voor het eten kan je dit natuurlijk niet doen...GroetjesKristel
Hallo,bij ons is het ook zo dat we drie dagen voor de trouw het definitieve aantal genodigden moeten doorgeven, dit wordt het aantal waarop ze zich baseren om de prijs te berekenen. Voor mensen die uiteindelijk niet komen, betaal je dus ook...Ik veronderstel dat al onze voorschotten van het uiteindelijke bedrag worden afgetrokken...Groetjescaroline15/09/07
In sommige zalen tellen ze effectief, in andere gaan ze op het doorgegeven aantal af.
Wij moeten 8 dagen voor de trouw 30% van ons feestbedrag betalen, dus wij berekenen zelf hoeveel personen er komen en maken daar dan het bedrag van. Hoe het erna zit weet ik vrijdag pas als we onze laatste bespreking hebben.Ik vindt het wel niet makkelijk want sommige mensen zijn echt niet duidelijk of ze nu komen of niet. Eén iemand zei "ik zie wel of ik 's avonds nog even kan langskomen!" Ja hoe moet je dan je berekening maken?