Terug naar overzicht
Hoi Eva,ik ben nog niet getrouws (over 9 dagen!) maar heb hier al van andere bruiden gehoord dat je speciale bellenblaas kan kopen die geen vlekken maakt. Die kan je bestellen op websites met bruidsaccesoires.
Hoi,Moet je daar als bruidspaar wel zelf voor zorgen!? Wij hadden gewoon aan iedereen meegedeeld dat er niet met rijst mocht gegooid worden. Onze vrienden zijn dan zelf op het idee gekomen om bellen te blazen en dat was voor ons een leuke verrassing toen we buitenkwamen! En nee, we hadden geen vlekken op onze kleren!Groetjes,Kirsten09/06/2007www.kirstenchristoph.bruiloftsite.nl
als je daar graag zelf voor zorgt, dan moet je dat zeker doen!!! Niet iedereen heeft zulke creatieve breinen in de familie zitten...Je kan misschien eens op een t-schirt proberen. Maar Tamara heeft gelijk, ze hebben van die speciale voor bruiloften. Moet je geloof ik zoeken onder bellenblaas champagne of champagneglazen. Meestal zit het dan in een champagneglas of flesje. Wel heel leuk. Je kan dat vb uitdelen aan de kindjes.groetjes
Hoi Eva,Wij hadden bellenblazers en dit maakt geen vlekken. We hadden het aan de zakjes snoep gehangen voor de kinderen.En als je ziet in wat voor een staat je kleed is op het einde van de dag dan is een eventueel vleke van een bellenblazer echt wel niets :-)GroetjesKristel
---
Hey Eva,Ik ben zelf getrouwd op 07/07/07 en wij hadden ook belleblazers voorzien voor bij het buitengaan van de kerk. We hebben deze belleblazers in de Hema gekocht en kosten rond de 0,50 c per stuk.Ik moet zeggen dat we omsingeld werden door bellen want ik voelde er veel op mijn gezicht, armen en schouders (blote delen) maar ik heb geen enkel vlek van overgehouden op mijn kleed. We zijn na de kerk foto's gaan trekken en er was geen vlek te bespeuren op de foto's, nochthans waren er veel close-ups getrokken.Veel succes,Vân en MichelGetrouwd op 07/07/07