TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Marie
13-6-2009
|
6-9-2007 9:19:51
Hallo!
Ik denk dat ik al naar meer trouwfeesten geweest ben waar de dansvloer aan de kant lag. Het is nog nooit een probleem geweest dat er te weinig volk op stond. Zowel jonge als oude mensen vinden hun weg ernaar. Ik vind het eerder een voordeel omdat je dan aan het andere eind van de zaal een zone hebt waar het iets stiller is. Daar zetten zich dan al snel de oudere mensen die last hebben van te veel lawaai.
De mensen blijven dan wel niet allemaal zitten tijdens de openingsdans, maar komen rond de danszaal staan als ze het anders niet goed kunnen zien.
Groetjes!
|
|
Sylvie
|
6-9-2007 10:36:39
Ik persoonlijk denk niet dat dat zo erg is dat de dansvloer niet in het midden ligt. Wij kunnen in onze feestzaal kiezen waar de dansvloer is en 'k weet nog niet als 'k die perse in het midden zal nemen.
Groetjes,
Sylvie
|
|
Sissi
26-5-2007
|
6-9-2007 10:37:40
Hey,
Ook ik heb het al meer meegemaakt dat de dansvloer aan één kant lag. Ook bij ons feest was dat zo. Dat is geen enkel probleem.
Groetjes, Sissi (103 dagen getrouwd)
|
|
Daniel
|
6-9-2007 12:46:08
Hoi, De meeste zalen waar ik reeds gaan DJ'en ben hadden de dansvloer ergens langs de kant en dat heeft nog nooit voor minder danders gezorgd ! DJ Big Daddy
|
|
Hanne
5-7-2008
|
6-9-2007 12:46:39
hallo!
Wij hebben ook een zaal waar de dansvloer niet in het midden is. We zien hier eigenlijk geen probleem in. De mensen zullen wel dansen als ze zin hebben. En inderdaad, bij ons was de zaal ook zoooo mooi dat we over die dansvloer toch niet gingen struikelen!
Hanne
|
|
Fieke
7-7-2007
|
6-9-2007 12:59:01
Ik kan me niet echt een zaal herinneren waar de dansvloer in het midden was...
Ik denk eerlijk gezegd dat veel mensen die gewoon effe willen babbelen hierdoor gestoord zouden worden door de muziek, niet?
Nu kunnen ze zelf kiezen wanneer ze gaan dansen, en de mensen die een babbeltje willen slaan zijn niet hees geropen tegen 's ochtends ;-)
Groetjes, Fieke reeds 61 dagen getrouwd
|
|
Nathalie
5-10-2007
|
6-9-2007 13:03:42
Hoi,
Wij trouwen op 5 oktober 2007 en onze dansvloer is ook niet in het midden. Wij waren ook eerst aan het twijfelen maar uiteindelijk vinden de meeste mensen dit zelfs nog toffer. Je hebt inderdaad een gedeelte waar zal gedanst worden en een rustiger gedeelte voor mensen die graag eens een praatje doen.
Zo is er voor iedereen wat wils! :-)
groetjes Nathalie
|
|
Thierry
|
|
|
KARINA
27-7-2007
|
7-9-2007 16:17:15
Bij ons was de dansvloer niet in het midden en ze heeft geen moment leeg geweest! Alleen als we binnenkwamen,maar daarna heeft iedereen zich wel uigeleefd hoor! succes, Karina & Filip (42 dagen gelukkig getrouwd!)
|
|
Natacha B
|
8-9-2007 12:19:43
Bij ons zal de dansvloer wel in het midden zijn. In het Fabriekspand is de geluidsinstallatie zo ingesteld, dat er meer decibeld in het midden van de zaal zijn, en naarmate men de muren nadert, de muziek stiller staat ... ideaal dus om als oudere mens wél te kunnen babbelen en wél goed te kunnen zien wat er gebeurt :)
|
|
Marianne
|
8-9-2007 13:46:12
bij ons is de dansvloer ook aan het uiteinde, we hebben wel ene vrij klein feest van 100 à 110 mensen en dat komt dus niet slecht uit
|
|
sabrina
27-10-2007
|
9-10-2007 22:11:47
bij ons ligt de dansvloer ook niet in het midden van de zaal groetjes sabrina 27/10/07
|
|
Nele
16-5-2009
|
20-1-2008 15:12:44
Wat ik vooral belangrijk vind is dat de bar niet te ver van de dansvloer is, want in mijn vriendenkring gaat het als volgt: de vrouwen staan op de dansvloer en de mannen aan de toog, en dan moeten de vrouwen meestal wel een heel eind lopen!
|
|
Nele
16-5-2009
|
20-1-2008 15:12:58
Wat ik vooral belangrijk vind is dat de bar niet te ver van de dansvloer is, want in mijn vriendenkring gaat het als volgt: de vrouwen staan op de dansvloer en de mannen aan de toog, en dan moeten de vrouwen meestal wel een heel eind lopen!
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|