TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
LEEN
6-9-2008
|
6-9-2007 10:21:25
hey waar is deze winkel die ken ik niet en is vlak bij lint waar ik woon?
|
|
Sarah
26-7-2008
|
|
|
an
25-8-2007
|
6-9-2007 12:55:23
een vriendin van mij heeft daar vorig jaar haar kleed gekocht, was van mieke cosyn. Was gewoonweg prachtig, en kostte 1.400 EUR, dus ligt wel in de lijn van mathyro en linea rafaelli. Ik ben daar zelf ook vorig jaar voor mijn jurk gaan kijken en had ook van mieke cosyn iets heel mooi gezien, kostte wel 1.900 EUR, dus je zult wel verschillende prijsklassen hebben ook. IS een super vriendelijke mevrouw in die winkel, mocht echt alles passen wat ik wou. Moeilijk vond ik dat je zelf nog alles moet combineren, er hangen paar topjes en paar rokken maar je kan zelf combineren, zelf kleur kiezen, is wel tof maar maakt het moeilijk dat je het niet in zijn geheel kan zien als je koopt zoals in andere winkels als je een bepaalde combinatie kiest.
|
|
Cathy
15-12-2007
|
9-9-2007 20:55:34
Ik heb mijn jurk daar besteld! Super vriendelijke verkoopster, en tot hier toe een uitstekende service, dit mag zeker en vast gezegd worden! Ik heb ook een rok en top gekozen van Mieke Cosyn (ook ong. 1400 euro). Het is eenvoudig, maar prachtig!
Groetjes, Cathy
|
|
Annelies
1-2-2008
|
24-9-2007 16:35:42
Hallo iedereen,
welke merken verkopen ze daar zoal? Het klinkt alleszins prachtig!
groetjes Annelies
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|