TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Kelly
6-6-2008
|
6-9-2007 14:56:50
Hey Liesbeth,
Wanneer trouwen jullie?
Grtjs, K
|
|
Wouter
|
6-9-2007 19:04:46
Hey,
Misschien een wat vreemde reactie aangezien je een gospelkoor zoekt. Duas is een akoestische covergroep die tijdens allerhande evenementen optreed (huwelijken, festivals, trouwmis, ...)
Moest je dus een iets wat ander genre zoeken ;) www.duas.be
Mvg
Wouter Duas
|
|
Ann
|
11-10-2007 10:20:57
Wij zijn waarschijnlijk één van die prijzen die je al kreeg, sorry daarvoor, maar daar kan ik weinig aan veranderen, ... Wat ik wel met plezier doe is je doorverwijzen naar de website die ik ook zelf modereer, omdat ik weet hoe groot de vraag naar gospelkoren is: gospel.start.be let wel op dat je steeds gaat luisteren naar de koren, voor je ze engageert, vaak zeggen ze dat het een gospelkoor is, maar is het eigenlijk een koor dat zowat vanalles zingt, en ook per gelegenheid wel eens wat gospel. Als je dan toevallig hun repertoire zoekt, en akkoord gaat met hun sound is er geen probleem, maar je moet het wel weten. Zorg ook voor een 'contract' dat je de garantie hebt dat het koor komt! Dit allemaal, omdat wij ook al vaak de 'last-minute'-oplossing zijn geweest van koren die toezeggen, en uiteindelijk dubbel geboekt hadden, enz... Nog een idee is dat je bij het lokaal koor navraagt of ze gospels op hun repertoire hebben stan. Niet profesioneel, maar soms wel echt sfeervol, omdat ze vaak met veel mensen komen. Als je geluk hebt dat jouw keuze in hun repertoire zit, ... ;-) Dan nog een laatste idee: Ik heb ook al enkele keren een 'familie-en-vrienden'-koortje gedirigeerd op een huwelijk. Dazt komt er op neer dat je bij ons een veel kleinere setting boekt (wel nog steeds min. 500 Euro) die dan de dag zelf 2 à 3 uur voor de viering met de mensen (min. 8) die je zelf bij elkaar zoekt, repeteert en dan tijdens de mis samen zingt. Dat is een hele persoonlijke touch, en de laatste tijd al regelmatig gevraagd en echt tof van sfeer, ... Veel succes, Ann www.gospel-koor.tk
|
|
Marlies
6-6-2009
|
23-1-2008 18:08:27
Hallo Liesbet, ik vroeg me af of jullie een gospelkoor gevonden hebben? Wijzelf zijn nl. ook op zoek naar een betaalbaar gospelkoor en ook wij hebben al heel uiteenlopende prijzen gehoord (zelfs tot 13OOeuro - ze klonken wel super, maar wat een prijs...) Dus als je iets meer weet, laat maar weten, groetjes,Marlies
|
|
Marlies
6-6-2009
|
23-1-2008 18:08:41
Hallo Liesbet, ik vroeg me af of jullie een gospelkoor gevonden hebben? Wijzelf zijn nl. ook op zoek naar een betaalbaar gospelkoor en ook wij hebben al heel uiteenlopende prijzen gehoord (zelfs tot 13OOeuro - ze klonken wel super, maar wat een prijs...) Dus als je iets meer weet, laat maar weten, groetjes,Marlies
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|