Terug naar overzicht
dag SandyIk dacht dat er maar één of twee adressen zijn waar ze dat doen.Bij Farah Love in Zwijndrecht kan je terecht, ik heb er wel zelf geen ervaring mee.www.farahlove.be veel succeschristelgetrouwd op 16 juni
Hey Sandy,K denk niet dat je er zoveel gaat vinden waar ze dit verhuren,k heb er nog ééntje gevonden maar die is welin Leuven.Hun website is: http://ceremony-shop.telenet.be/ Groetjes,Sylvie
Zoals Christel schrijft zijn er inderdaad maar een aantal winkels die dit doen. Bij Scarpellini in Oostende verhuren ze ook kledij voor dames (www.scarpellini.be ). Zeer veel keuze was er evenwel niet. Een deel komt duidelijk uit 'oudere' collecties. Wij gingen er eens kijken voor eventueel mijn schoonmoeder en -zussen. Maar hebben eigenlijk niet echt ons ding gevonden. uiteindelijk hebben we toch voor het kopen van kledij gekozen. Ik dacht dat er in Leuven ook een winkel was die een aantal type kleedjes verhuurt bvb voor galabals. Die prijzen vallen ook nog mee. Maar voor ons is Leuven te ver. De naam weet ik niet meer. In de 'betere' boetieks kan je vaak ook stijlvolle dingen kopen die meestal minder kosten dan echte suitekledij. Veel hangt af van wat jullie smaak is natuurlijk.Veel succes!
dank je wel voor jullie reactie's