Terug naar overzicht
Dag Ann,Je kan ipv een gluweihn kraam een jenever kraam doen, dan hoeft dat helemaal niet veel te kosten als je alles zelf gaat kopen en dan aan een vriend vraagt om de jenever te schenken. Je moet dan alleen een plaatsje hebben waar je met behulp van wat tafels een standje kan maken voor de jenever.GroetjesNele
Hey,Ik denk dat ik een oplossing weet: als je nu eens voor alle leden een klein cadeautje voorziet. Net zoals je iets voorziet voor kindjes die een bloemetje afgeven aan de kerk, kan je een andere mand vullen met kleine bedankjes voor het orkest. ZO moet je ze niet vragen op de receptie en hoef je ook achteraf niets meer te doen. Je kan dit bedankje dan nog zo duur maken als je wil hé. Groetjes,Jenny
Hey,Onze trouwmis werd opgeluisterd door het koor waarin mijn zus zingt. Wij zaten ook een beetje met dit dilemma en hebben er uiteindelijk voor gekozen om hen twee drankjes aan te bieden in een café-tearoom vlakbij de kerk. Ze vonden dit echt heel leuk. Ze moesten namelijk van redelijk ver komen en op deze manier konden ze eerst nog wat gezellig samen zijn voor ze naar huis terugkeerden. (En naar het schijnt zijn ze redelijk lang blijven plakken, dus het is hen blijkbaar echt wel goed bevallen!)Omdat mijn ouders de dirigent behoorlijk goed kennen, hebben we ook een tijdje getwijfeld om hem op de receptie te vragen. Maar voor hem was het veel leuker om samen met de anderen iets te gaan drinken i.p.v. naar een receptie te gaan waar hij toch bijna niemand kent... Daar moet je toch ook eens over nadenken.Veel succes nog met het doorhakken van de knoop!Maaike
Hey,2 drankjes aanbieden in een café vind ik een goed idee.Een stand met gluwhein weet ik niet zijn maar wij hadden een jeneverkraam voor 300 e (alles inbegrepen, service en drank). Je vindt het op jeneverkot.be.We hebben daar veel goede reacties op gekregen.Groetjes, Sissi(103 dagen getrouwd)
hallo,ik speel zelf ook mee in de harmonie van het dorp waar ik vroeger woonde. deze komt ook onze mis verzorgen. wij nodigen de mensen van het bestuur uit op het avondfeest en nadien geven we een receptie na de repetitie omdat onze harmonie telt 60 leden en vinden dit ook veel om allemaal uit te nodigen. groetjesheidi