Terug naar overzicht
wij gaan dit waarschijnlijk wel doen, als onze feestzaal er voor open staat!Het is HEEL LEKKER!!Moet wel iemand bij staan, anders wordt het nogal snel een smerig boeltje
@sarahweet je soms ook waar je dat kan huren?Groetjes,Sylvie
Hallo,Wij nemen een dessertenbuffet en daar zit ook een chocoladefontein in. Echt super zoiets!Groetjes
mijn stiefvader verhuurt horecamateriaal en hij gaat zo'n chocoladefontein kopen om te verhuren.www.locapromotion.com Zal wel pas vanaf oktober ofzo te huur zijn denk ik.Ik ben alvast kandidaat nummer 1 om te testen!!
Hallo,Wij trouwen binnen 2 weken en hebben voor het dessert ijs en chocoladefontein. Moet verrukkelijk zijn. GroetjesAnne21.09.07
Ik vraag me af of de mensen wel voldoende gaan hebben een dessertbuffet is toch uitgebreider, niet. Ik twijfel nogal. Heeft er iemand advies
je kan ook allemaal dessertjes nemen en dan een chocoladefontein extra. Je kan er trouwens in nederland al kleine kopen van 40 euro ofzo.aardbeien, spekjes, lange vingers, banaan, etceteraals je een grote fontein moet huren + dessertbuffet dan is het wel duur. Maar als je zelf zo'n ding kan kopen en je laat de traiteur/feestzaal er wat dips bij maken. valt het wel meeIs echt heel lekker! Ik zou het al doen alleen voor mezelf!
Er is bij ons als dessert een ijstaart en later op de avond, zal na 00.00u zijn een chocoladefontein, dit lijkt me nogal 'mager' niet?
mwa... dat vind ik eigenlijk niet. Zeker niet als je veel variatie in dips hebt. Ik vind dat ook wel mooi presenteren. En de meeste mensen kennen dat nog niet echt. Weet je al prijzen? Want ik wou dat bij onze babyborrel laten komen, en ik ben toen wel geschrokken. Kost volgens mij evenveel als dessertbuffet
Ik wilde ook per se een chocoladefontein op ons feest en die heb ik dan ook gekregen. Alleen was ik een beetje ontgoocheld: ik zag al een grote fontein voor mij, maar onze traiteur had gezorgd voor zo'n kleintje die voorzien was van fruitbrochettes en marshmellows om er in te doppen. Dit stond eigenlijk gewoon bij ons dessertenbuffet en maakte er deel van uit. Achteraf gezien was het toch niet zooooo speciaal, gezien het feit dat het zo'n klein formaat was.Groetjes,Lienhttp://lienetghafour.bruiloftsite.nl
prijs hangt af van grootte van de fontein. Je hebt kleintjes en hele grote. Mooiste is natuurlijk een hele grote, maar dat kost al wel iets! Die voor mijn babyborrel was geloof ik 800 euro voor 150 personen. met chocolade bij