Terug naar overzicht
Hey Eva,Ik zal het proberen duidelijk uit te leggen. De suite is de naaste familie van de bruid en bruidegom + de getuigen. (ouders, schoonouders, broers en zussen met partner, eventueel grootouders en de getuigen als dat niet je broers en zussen zijn). Zij mogen de hele dag met de bruid en bruidegom meegaan (behalve voor de aparte foto's natuurlijk). Zij gaan met je mee naar het stadhuis, komen zo in het rijtje in de kerk binnen en zitten op het feest aan de eretafel. Dat is de suite. Het 'gevolg' van de bruid en de bruidegom, hihi.Hopelijk snap je't.Hanne
Dag Eva,Aansluitend op Hanne :In de suite hoeft niet persé familie mee te gaan hoor. Kan ook je beste vriendin zijn bijv. als je haar gevraagd hebt als je getuige.Kan ook het vriendje van je ongetrouwde zus zijn. Alhoewel feitelijk geen familie mag hij ook zijn beste kostuum aandoen en mee in de suite.GroetjesFreddy
Hoi Eva,ik hoor ook steeds links en rechts over "de suite", maar wij doen het zonder...tenzij het tegen alle regels van de kunst indruist???;o)
Berichtje voor Myriam,Het belangrijkste is dat je allebei JA zegt hé. Of je nu wilt of niet, je zult toch 2 getuigen moeten meenemen die voor of achter je moeten gaan.SuccesFreddy
En idd...de suite is meestal sjiek gekleed. Maar ik vraag me af: hoe gaat het eraan toe als je géén suite hebt?