Terug naar overzicht
Mijn man was aangekleed door Wellens in Herentals. Hij was er heel tevreden van. De service was heel goed, er werd een drankje aangeboden omdat het passen toch een tijdje duurt. Er werd niks opgedrongen en de verkoper was heel vriendelijk.
Mijn man zijn kostuum komt van bij Style Taylors in Mechelen.Hij was zeer tevreden want was ook bij vele andere winkels geweest waar ze niet vriendelijk waren.groetjeschristelgetrouwd op 16 juni
Hallo,Mijn vriend is zijn kostuum gaan kopen in een winkel in Maasmechelen Village: zeer veel keuze, een vriendelijke verkoopster en goeie prijzen...Groetjes
Milano mode in maasmechelen - limburg!prachtige winkel, fijne verkoopsters, veel keuze... !!
wellens in herentals is idd heel bekend. ER Beverlo, dat is de winkel van nicky van kets.Fashionpoint in maasmechelen. Verso in antwerpen. The ville in turnhout.
Hoi!Een echte aanrader is Devos in Lennik. Mijn (toekomstig) ventje heeft er zijn kostuum besteld en was heel tevreden van de service en de ruime keuze!Groetjes!