Terug naar overzicht
Wij hadden onze namen en de datum bovenaan staan. Onderaan het blad hadden we dit tekstje gezet:Ik ben gelukkig...als je lacht,als je bij me bent.Ik ben gelukkiger...als je naar me knipoogt,als jouw hand de mijne raakt.Ik ben het gelukkigst... als je mij een zoen geeft, en als je fluistert "ik hou van jou"!
Wij hebben voorop de tekst die ook voorop de trouwkaart staat en dezelfde afbeelding.
Bij ons is het ook zo dat de voorkaft bijna het zelfde is van ons uitnodigingGROETJES
Hallo,Net als op onze uitnodiging staan op de kaft van ons misboekjes onze namen en huwelijksdatum.groetjesCaroline
Hallo!Ik heb hier nog wat misboekjes liggen en ofwel is de voorkant hetzelfde als de uitnodiging (zelfs zonder tekst) ofwel staat er namen / datum / naam kerk eventueel komt hier nog bij "voorgedragen door E.H. naam pastoor" of een gedichtje.Veel verschillende opties dus.Groetjes!
Bij ons staan er onze namen en datum en ons ja is een jaons ja is geen ... ja maarons ja is geen ... misschien, geen proberenons ja is geen ... nu jaons ja is een ja tegen elkaar, zoals we zijn