TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
SOFIE
7-6-2008
|
7-9-2007 13:45:55
hallo, ik kan je niet helpen, maar ik ga volgende maand ook daar mn kleed passen, heb ze er veel keuze? ik ga wel in aarschot!
|
|
Tania
3-5-2008
|
7-9-2007 13:52:32
Hey,
In Mechelen hadden ze veel keuze ja, ze hebben echt veel collecties. Bovendien waren ze heel erg vriendelijk daar, niet opdringerig, en ook belangrijk: alle retouches zijn gratis (en het is niet zo dat ze dan ter compensatie de prijzen van de kleedjes verhogen hoor)!
Veel plezier!
Tania
|
|
Kim
2-5-2008
|
7-9-2007 15:55:29
Ik ben daar ook geweest. Die mevrouw is supervriendelijk én weet perfect wat je staat en wat niet!! Ze neemt haar tijd en is inderdaad allesbehalve opdringerig... Ik ga morgen nog elders passen maar ben bijna zeker dat ik daar mijn kleedje zal bestellen! Accessoires/schoenen zijn denk ik wel altijd duurder in zo'n winkels dan elders? Natuurlijk is het dan moeilijker om "live" te passen bij het kleed, é... Andere meisjes hier mening over? groetjes Kim
|
|
Karlien
9-8-2009
|
7-9-2007 18:02:56
Ik heb mijn kleed al (ook al trouw ik pas 9/8/8) en de dame van de trouwwinkel (Linx-Leuven) raadde me aan het topje van mijn kleed mee te nemen wanneer ik voor schoenen en lingerie ging, zo kan ik zien of de kleuren overeenkomen en het topje alles bedekt ;-) Trouwschoenen zijn in zulke winkels zeer duur werd mij verteld (ik hoorde ergens 200 euro voor Linea Raffaelli)
|
|
Hilde
14-3-2008
|
7-9-2007 18:24:26
hoi
ik ben van plan om morgen naar maxim's te gaan in aarschot. WIj trouwen 14 maart 2008 en tijdens de trouwbeurs van vorige week zei men me om alvast te komen al is de volledige collectie pas binnen eind september.
Groetjes Hilde
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|