TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Patricia
28-6-2008
|
7-9-2007 15:30:10
Allereerst: proficiat mevrouw De Clerck! Als ik dat zo lees, moet dat inderdaad een prachtige dag zijn geweest!
Ik las ook dat jullie een zeer persoonlijke mis hadden. Zou ik je misboekje eens mogen inkijken, zodat ik een idee krijg. Wij trouwen namelijk pas op 28/06/2008. maar je kan niet op tijd beginnen hé. Mijn email is patricia.goetschalckx@admin.provant.be.
Alvast bedankt!
Groetjes
|
|
Caroline
15-9-2007
|
7-9-2007 15:45:17
goh, dit klinkt zo leuk... bij ons is het nog 8 dagen en dan is het zover... Geniet er nog maar volop van na! Groetjes Caroline 15/09/07
|
|
Kim
2-5-2008
|
7-9-2007 15:51:27
Van harte gefeliciteerd! Hopelijk zijn het knalfoto's geworden :). Bij ons is het nog 8 maanden... lijkt nog een eeuwigheid!! groetjes Kim
|
|
Karlien
9-8-2009
|
7-9-2007 17:47:32
Hey Ilse,
t Juist heel tof dat je zo'n lang verslag schrijft, dan doet ons alleen maar meer dromen. Zoals je het beschrijft, ik zie het al helemaal voor me. Net zoals Patricia zou ik je misboekje wel eens willen zien, ik wil ook iets persoonlijks ineensteken en daar kan ik wel wat inspiratie voor gebruiken. Zou je het dus naar mij ook kunnen doorsturen (karlien.buelens@gmail.com)?
Geniet nog wat na!
Groetjes,
Karlien 9/8/8
|
|
Leentje
9-5-2009
|
7-9-2007 19:04:57
Proficiat Ilse! Ik heb ondertussen jullie fotograaf eens 'gegoogled', lijkt mij inderdaad een goede fotograaf met orginele ideeën, die de gave heeft op mensen op een natuurlijke manier te fotograferen. Mag ik vragen of zijn prijzen net zo goed zijn?
Groetjes, Leentje
|
|
Wendy
5-9-2008
|
7-9-2007 22:38:51
Lieve Ilse,
Een dikke proficiat om te beginnen. Moest een traantje wegpinken bij jouw verslagje. Fijn dat het zo lang was om te lezen. Doet ons inderdaad dromen!!! Wij trouwen 13 september 2008, maar ik heb eventueel dezelfde vraag als andere bruidsgenootjes hier. Zou je mij ook je misboekje eens kunnen doormailen?? Wat inspiratie opdoen kan nooit kwaad he!! Mijn mailadres is wendydessers@msn.com. Alvast heel erg bedankt!!! Wendy
|
|
Mieke
|
8-9-2007 19:25:17
Proficiat, Ilse! Als ik je verslagje lees, kan ik al bijna niet meer wachten tot het mijn grote dag is. Zou je jouw misboekje ook eens naar mij kunnen doorsturen aub? mieke_vansieleghem@hotmail.com
Merci'kes!
Mieke
|
|
ilse
18-8-2007
|
10-9-2007 14:23:59
Hallo bruidjes-in-spe
Ik heb zonet naar jullie ons trouwmisboekje doorgemaild. Hopen vinden jullie er een beetje inspiratie in, wij hebben alvast heel veel complimentjes gehad over onze trouwmis, zelfs van onze pastoor!
@Leentje: ik kan onze fotograaf aan iedereen aanraden, mijn man en ik voelden ons direct op ons gemak bij hem. Het feit dat je bij hem thuis mag gaan maakt het contact direct al veel persoonlijker en losser en het klikte gewoon en dat vonden wij heel belangrijk, we hebben hem dan ook meteen vastgelegd en geen andere fotografen meer aangedaan. Dus écht vergelijke qua prijzen kunnen we niet, maar wij moeten € 1000 betalen en in ruil daarvoor krijgen we een supergroot album (50 cm als hij opengeslagen ligt) en is hij foto's komen nemen van 's morgens vroeg (voorbereiding bruid) tot na de eerste receptie. Als ik het mij goed herinner heeft hij verschillende prijzen en soort albums, maar eens vrijblijvend contact opnemen kan nooit kwaad hé. Hij is ook écht begaan met zijn koppeltjes want hij was op voorhand op eigen houtje eens onze fotolocatie gaan bekijken om te zien waar en hoe hij het leukste foto's kon gaan nemen.
Hopelijk heb ik jullie een beetje kunnen verderhelpen! Groetjes en nog veel succes met de voorbereidingen, Ilse (al 23 dagen mevrouw De Clerck)
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
in Gent |
Kwalitatieve videoproducties
in Herentals |
Because we cam
in Niel |
Videoproducties