Terug naar overzicht
hallo,leyten weet ik dat verkocht wordt bij lieben in genk en bij lecoq in lommel. ikzelf ben in beide winkels geweest en vind lommel het beste van service daar helpen ze je heel goed en maken echt tijd voor je. ze zorgen ook dat de kleedjes goed vallen en dat je kan zien hoe ze vallen op jouw lengte en passen ze aan op je lichaam. in genk vind ik het niet goed, maken totaal geen tijd, heel onvriendelijk en zorgen niet dat kleedjes wel toegaan of aangepast zijn op je lichaam ( dus ingespeld) je ziet ook niet hoe ze vallen als ze op jouw lengte gemaakt worden ( in lommel zetten ze een verhoogje en je kan er al schoenen aandoen om te kijken hoe het valt) in genk zijn de retouches wel inbegrepen in lommel betaal je 90 euro extra. maar ik vind toch dat de service heel fel bepaalt waar je je kleed koopt buiten de collectie zelf dan hehet voorschot is de helft van de aankoopsom.groetjesheidi
Hoi AnneliesIk kan je niet helpen met je vraag alleen geloof ik dat de meeste winkels de helft van het bedrag van je jurk vragen om hem te bestellen .Wij trouwen ook op 24 Mei en ben ook van Limburg fijn dat er iemand opduikt hier op het forum met dezelfde datumspannend he ; )veel succes nog grts Sandra
Hallo,In Limburg weet ik het niet, maar in Gent bij D-Couture verkopen ze de ganse collectie van Anne Belin. Ik ben daar vorig jaar gaan passen. Ze zijn supervriendelijk, je mag echt alles passen wat je wil (ik heb ongelofelijk veel kleedjes gepast) en ze zijn totaal niet opdringerig...GroetjesCaroline