TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Ilse
17-8-2007
|
9-9-2007 9:02:11
Hoi Annelies, Ik ben in een Taylina Lynn jurk getrouwd. Waar je ze in Limburg kan krijgen weet ik niet, ik ben van West-Vlaanderen. Ze hebben inderdaad geen site. Ik weet dat het een Belgische ontwerpster is met ateliers in Oost-Vlaanderen. De jurken zijn in de stijl van Linea, maar over het algemeen véél eenvoudiger. Ik denk dat ze meestal afwerken met organza bloemetjes en extra laagjes organza, maar geen pareltjes en ribbelstof en zo. De jurken zijn daarom ook iets goedkoper van de gemiddelde, maar wel prachtig hoor (toch als je van eenvoudig houdt). Op het internet zal je geen voorbeelden van jurken vinden, denk ik, maar mocht je een foto van de mijne willen, dan laat je maar even je mailadres achter! Groetjes, Ilse
|
|
Veronique
2-2-2008
|
9-9-2007 20:08:35
Dag Annelies,
je vind idd maar weinig van Talyna Lyn op het net. Het volgende vond ik wel:
Talyna Lyn regenbooglaan 5 9800 Deinze
Voor info en verkoopadressen: 0485-34 49 28
Zelf vond ik de meeste bruidskledij véél té (té druk, té veel frullen, ...). Talyna Lyn biedt wat anders: gelukkig maar!
veel plezier!
Niek
|
|
Joke
19-4-2008
|
10-9-2007 15:52:00
Hoi dames,
Ik weet ook niet waar ze Talyna Lyn verkopen in Limburg, maar bij Farah Love in Zwijndrecht (Antwerpen) hebben ze het wel. Ik ga eind oktober een eerste keer passen en kijk echt wel uit naar deze collectie! Dus, als er iemand toch wat foto's moest weten staan, laat maar iets weten. Veel succes met het vinden van je jurk, Annelies!
Joke
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|