Nu Online
Momenteel zijn er 665 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

feestzaal voor dansfeest

8-9-2007 15:13:27
Hallo!

Mijn vriend en ik willen de grote stap wagen op 1 augustus 2008. Wij zijn op zoek naar een zaal. Wij willen 's avonds een feest geven voor ongeveer 120 personen maar zonder eten, enkel dessert of hapjes (we willen dit zelfs misschien zelf regelen, dus zonder catering). Weet iemand misschien een toffe zaal in Antwerpen en omstreken? Wij zijn reeds een aantal dagen op zoek maar raken er niet echt wijs uit!

Alvast bedankt!
Groetjes,
Evi

evi
28-9-2007
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 971

Vera
15-3-2008
 Meld misbruik8-9-2007 17:13:51

Hey,
wij zijn ook op zoek naar zo'n zaal. Wij willen een goei dansfeest, zonder eten ofzo. Wij gaan binnen 2 weken eens horen in de Volkslust in Merksem. Dat is eigenlijk een fuifzaal.
Anders moet je me uw e-mail geven en dan laat ik weten hoe het geweest is.
Groetjes

Vera

Tineke
13-9-2008
 Meld misbruik8-9-2007 17:35:38

hey,

Je kan misschien eens horen in de parochiezaal uit je gemeente. Soms zijn dit ook zeer toffe zalen en helemaal niet duur.

Verder veel succes met je zoektocht.
tineke

SOFIE
7-6-2008
 Meld misbruik8-9-2007 22:02:29

hey evi,
wij doen dit ook zo. We gaan eerst in de zaal eten met ca.50 personen; familie en getuigen, van 18.00u een heel diner en dan vanaf 21.00u komt de rest van de gasten; nog een 120 pers.voor het dansfeest en ook wel dessertenbuffet.
Is het zoiets dat je zoekt?
grtjs, sofie

evi
28-9-2007
 Meld misbruik9-9-2007 9:48:21

Ja, Sofie het is idd zoiets dat we zoeken. Waar doen jullie je feest dan juist?

En Vera, je mag me altijd laten weten hoe het geweest is!

Groetjes,
Evi

Els
26-5-2007
 Meld misbruik10-9-2007 16:29:33

Hey Evi,

Wij zijn eind mei ook op zulke manier getrouwd in het Stijboshof in Kalmthout. Wij hebben gegeten met de suite (17 pers) in het kleine zaaltje boven en hebben nadien (vanaf 20.30u) een dessertenbuffet en dansfeest gegeven in de grote zaal.

Een aanrader,
Els
(al 107 dagen getrouwd)

Marie
5-10-2008
 Meld misbruik10-9-2007 18:51:28

Hey leuk, wij hadden ook dat idee maar we dachten dat we de enige zouden zijn en dat mensen ons nogal raar zouden bekijken daarvoor (lees: gierig), maar blijkbaar is het toch zo raar nog niet! Nu zijn we terug aan het twijfelen om toch een volledig diner te geven.We weten het nog niet zo goed! Kent er iemand dergelijke zalen in OOst of West Vlaanderen?

Jo
7-3-2008
 Meld misbruik11-9-2007 17:32:08

Evi,

Mijn vriend en ik hebben een dansfeest geboekt in La Grange in Massenhoven. Geen stijf feest, maar een leuk dansfeest met superhapjes. Zo serveren ze ons eerst "chique" hapjes, maar naarmate de avond vordert staat er pizza, croques, scampi's, hotdogs, hamburgers, frieten én een huwelijkstaart op het menu. Heel mooie zaal, niet duur, heel vriendelijke uitbaters.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info