Terug naar overzicht
Hey Vicky,Ik heb eigenlijk geen ervaring met de winkel zelf (alleen al eens in de etalage gekeken), maar ik wil wel eventjes meegeven dat ik de collectie van Linea Raffaelli prachtig vind. En aangezien ze daar alle modellen hebben, zal je zeker en vast veel jurken kunnen passen.Ikzelf heb ook pas een Linea Raffaelli jurk gekocht en ik ben heeeeel blij mee. Ik kan haast niet wachten tot het grote moment (10 mei 2008).Veel plezier met het passen en hopelijk vind ook jij je droomjurk!Groetjes,Laurie
Hey Vicky,Mijn vriendin heeft daar haar trouwjurkgekocht en zij heeft mij verteld dat zeenorm goed geholpen werd, aangename winkel, toffe verkoopsters en je mag passen wat je wil.Groetjes,Sylvie
Hallo,Ik ben daar gaan passen en ik was wel tevreden. Enige minpuntje vond ik dat ze je niet meer verder hielpen eens zij vonden dat je je kleed gevonden had... nu vond ik dat ook wel, maar ik wou eigenlijk ook nog wel wat passen... maar voor de rest: je krijgt labeltjes die je over de kleedjes mag hangen die je mooi vindt en dan bekijken ze zo je stijl, ook wat zij denken dat bij je past... over het algemeen was ik echt wel tevreden!Groetjes en veel pasplezier!!!Caroline15/09/07