Nu Online
Momenteel zijn er 665 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

wie heeft er tijd en goesting om mijn vraagjes te beantwoorden???? :-)

9-9-2007 10:11:40
hallo,

Ik zit met de gedachte om een winkel in bruidsaccessoires te openen omdat ik zelf moeite had om verschillende dingen te vinden.
Wat zouden jullie allemaal onder 1 dak willen vinden in zo een winkeltje (buiten kleding)? (zoals tiara's, enveloppendozen, versiering, gastenboek, taarttoppers, ringkussens, bedankjes)
Zouden jullie het dan de moeite waard vinden om er voor naar Limburg te reizen of zouden jullie eerder dingen kopen op de site zonder ze 'live'gezien te hebben?

Alvast heel erg bedankt voor de hulp!!!!

els
14-7-2007
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 946

L
26-6-2009
 Meld misbruik9-9-2007 10:30:44

T is inderdaad een ganse zoektocht om alles te vinden wat betreft de trouw

dingen die nog handig zijn in een winkeltje:
kousenband, ondergoed, schoenen, ....
juwelen
eventueel kadotjes voor de ouders
beertjes van koppeltje (bijvoorbeeld "me to you - die worden toch soms gebruikt voor de bruidskindjes te laten dragen, of op de auto te zetten)
...

Ik ben voorstander van internetverkoop;
we zijn van rond het brusselse dus limburg is wel een eindje he!!
een site met duidelijke fotos (en uitgebreide beschrijving) kan wonderen doen voor de verkoop, denk ik!

succes he

sadia
7-7-2007
 Meld misbruik9-9-2007 10:32:20

Hoi Els,

Hangt ervan af waar in Limburg?

Sadia

ilse
7-12-2007
 Meld misbruik9-9-2007 11:00:03

ik vind dit een hell goed idee,ik heb mijn trouwjurk om 1plaats gehaald,mijn schoenen en lingerie ergens anders omdat ze daar weinig keus hadden.Het zou wel fijn zijn als je alles om 1plaats kan halen,gastenboek,kousenband...

valerie
7-6-2008
 Meld misbruik9-9-2007 13:48:21

Hey,

Ik zou dit ook wel handig vinden en ik zou er wel eens voor naar Limburg komen (ben van Antwerpen). Je kan misschien ook nog uitnodigingen en kaartjes en zo erbij doen? Zeker ook versiering, zoals slingers, ballonnen,...

Laat maar wteen als je winkel open moest zijn, dan kom ik zeker eens af.

groetjes,

Valerie

Isabel
11-8-2007
 Meld misbruik9-9-2007 15:26:29

Hey,

ik heb ook veel winkels gedaan om alles bij elkaar te krijgen en heb in alle hoeken van het land gezeten. Ik denk dat het een goed idee is om zowel je winkel te hebben als de internetverkoop. Zo laat je de klanten de keuze en zal je volgens mij meteen veel meer klanten bereiken. Ik vind het een goed plan want voor zover ik weet is er tot hier toe maar één winkel die zoiets doet en de meningen zijn er nogal verschillend over. Ik dacht ook nog aan haaraccesoires, hantassen ook voor de suite bvb., handschoenen, sluiers, hoeden, lingerie, huwelijkskaarsen,...Ik wil dan ook wel eens je winkel komen bezoeken. Hou ons zeker op de hoogte.

Veel succes,
groetjes,
Isabel

Hanne
30-8-2008
 Meld misbruik9-9-2007 18:43:05

Ik woon in Gent en zo niet naar LImburg rijden voor zo'n winkel. Sorry...
Toch veel succes!! Niet iedereen woont veraf van Limburg, é! Tis een goed idee. Mits goeie reclame en wat gekendheid wordt het zeker een succes.

Karlien
9-8-2009
 Meld misbruik10-9-2007 9:53:59

Als ik kan kiezen tussen half Vlaams-Brabant afrijden voor mijn spulletjes of één of twee keer naar Limburg rijden, dan kies ik voor het laatste.
Een site is zeker een pluspunt. ik koop niet zoveel via internet, maar een site kan wel al helpen een eerste gedacht te geven.

Succes er mee

Christel
30-6-2007
 Meld misbruik11-9-2007 9:59:19

dag Els

waauw wat een goed idee !
een echte winkel waar je al die accesoires en leuke gadgets kan kopen
Nu online (vooral in nederland) kan je hele hele leuke spulletjes kopen, maar omdat die geen winkel hebben is hun assortiment ook mega groot
Dus ik denk dat je wel een groot assortiment moet hebben, of unieke stukken, originele dingen.

Ik zou er wel naar Limburg voor rijden, maar ja ik weet niet wie dat nog zou doen hé
Misschien kan je én een winkel beginen, én via internet verkopen
dan sla je twee vliegen in één klap

Succes hé

groetjes
Christel

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik15-9-2007 19:29:51

ik zou dat een goed plan vinden. Maar dan moet je wel een hele goede marketingstrategie hebben, wil je mensen tot daar krijgen.
Ik zou daar wel voor naar limburg rijden. Ik heb zelfs 100km gereden voor uitnodigingen, die dan ook nog tegenvielen in het echt.
Vb voor enveloppendoos zou ik het ook wel handig vinden, want op internet zie je niet hoe het echt is.
vb bellenblazers in vorm van champagnefles zou ik dan wel via internet durven kopen
Eigenlijk zie ik alles liever in het echt. En ik zou er ver voor rijden, als het de moeite is

Gitte
16-8-2008
 Meld misbruik24-9-2007 19:38:34

Geweldig idee!

Voor gaan zou ik zeggen. Zou het super vinden nu tijdens mijn voorbereidingen om ergens binnen te stappen en te zien dat alle mogelijke dingen ( die je zelf mss vergeet ) ergens bij elkaar te zien staan.

Ga ervoor.

Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...