Terug naar overzicht
hey kellyik trouw op 27oktober dit jaar nog, wij hebben ook feestzaal dennenhof in brasschaatben je er al gaan kijken? is er echt mooi, hele vriendelijke mensen10 jaar geleden heeft mijn zus er ook haar avondfeest gegeven voor haar huwelijk en dat was toen hee goedhet bruidspaar krijgt na het feest ook de bruidssuite om te slapen en een ontbijt 's morgens ik vind de mensen daar heel vriendelijk! heb er tot hier toe zeker goede ervaringen mee!groetjes sabrina
Hoi Kelly,Wij trouwen volgende week zaterdag en hebben ook deze feestzaal genomen.Ikzelf ben er al 2x naar een feest geweest en dat was echt de moeite.hebben jullie de zaal boven of beneden?Wij hebben voor beneden gekozen.En idd een suite krijgen we ook.We gaan er alvast een goei lap op geven :-)Groetjes Peggy22/09/07
idd peggy, goede zaal. wij hebben ook de zaal beneden, wij zitten rond 150 personengroetjes sabrina
Wat betaalt men eigenlijk voor zo een zaal in Dennenhof? Groetjes, Jenny
goh jennymoeilijke vraag, ik heb bv 29euro per persoon ('s avonds, drank en broodjesbuffet) zaalhuur komt er niet bij!natuurlijk kan je ook 's avonds met een diner werken en dan kom je duurder uitsabrina27/10/2007
ik ben eerst smiddags eten daar betaal ik je voor een menu ongeveer 30 euro + dranken forfait 20en voor s'avonds een broodjes buffet + dranken forfait van 32 euroJe krijgt daar ook een suite voor te overnachten en dat is ook best handiggroetjes kelly