Terug naar overzicht
Hallo,onze suite bestond uit één limousine en drie new beetlekes!! De collega van mijn man rijdt dikwijls huwelijken met zijn beetleke. Hij is ook lid van de new beetle-club. Mijn man zal hem morgen vragen om u te contacteren. Zodoende kan hij u misschien helpen om in te loggen.(de drie beetles die bij ons reden waren een collega van mij, een collega van mijn man en iemand van het new beetle forum , namelijk veerle).Kzal u straks ook nog enkele fotokes doormailen van ons met de beetlekes!!!Lies127 dagen gehuwd
Hey,efkes vergeten uw mailadres te vragen om de collega van mijn man te laten mailen en om de fotokes door te sturen.Lies
hallo,hier is mn e- mail adres; sofiedelsupehe@telenet.beps; het inloggen is ondertussen wel gelukt, maar bedankt!je mag natuurlijk wel adresjes geven die eventueel zou willen rijden!Alvast bedankt op voorhand!!grtjs, sofie
hey,wij wensen ook een suite met new beetlesop de site new beetle.be heb je een topic over trouwvervoerik heb daar alvast een oproep gedaan voor 24-05-08momenteel is het nog te vroeg voor sommige rijders om al te beslissen, maar ze denken dat dit nog goed komt.We zijn zelfs met 2 koppels die beetles aanvragen die dag, hopelijk lukt hetLies;wij hebben ook Veerle, haar beetle wordt de bruidswagen.Als u nog mensen kent die ons kunnen / willen helpen, mag u me gerust kontakterenRino.Vicky@hotmail.com; we huwen dus 24 mei ,wonen in west-vlaanderen en zoeken 6 new beetlesgroetjes
Die website new-beetle.be is exact waar ik naar op zoek was! Ik zou ook graag new beetles hebben voor ons huwelijk en de klassieke verhuur bedrijven kunnen inderdaad geen kleur garanderen.Alleen vroeg ik mij af hoeveel je betaalt aan de mensen van deze club die voor jou rijden?groetjes, eva