Terug naar overzicht
Hallo,ik was eerst ook van die mening maar achteraf gezien is het één van onze beste beslissingen geweest om een ceremoniemeester te nemen. Ik ben heel blij dat mijn man voorstelde om er toch één te nemen zodat we die dag volop konden genieten. Een ceremoniemeester doet echt superveel op je trouwdag. Wij hebben 250 euro betaald. Hij was er van half 11 in de voormiddag tot 17u30. Wij hadden Steven Chys. Heel vriendelijk, erg sympathiek en doet zijn werk heel goed. Hij heeft een website www.ceremonie-chys.be Groetjes,Isabel
Hallo,wij trouwen nu zaterdag en nemen er geen. We hebben iedereen duidelijk ingelicht over waar en wanneer ze moeten zijn... en mijn broer zal een aantal zaken op zich nemen zoals de misboekjes meenemen, bloemen aannemen, de tijd in de gaten houden,...groetjesCaroline
Wij hadden aan een vriendin gevraagd om ceremoniemeester te zijn. Zij heeft dat heel goed gedaan.Het is vooral gemakkelijk om de tijd in 't oog te houden, bloemen aan te nemen, het in- en uitstappen regelen, ...
Hey,Ten opzichte van de immense bedragen die men durft vragen voor alles i.v.m. een bruiloft valt de prijs voor een ceremoniemeester best mee. De meesten vragen tussen de 150 en 200 e.Wij waren heel blij dat we er één hadden.Hij helpt je met de dagplanning, zorgt dat je overal op tijd bent, stelt u gerust op de goede momenten, zorgt dat alles vlekkeloos verloopt, ...Mijn man wou er ook eerst geen maar was ook blij dat we er wel één hadden.Groetjes, Sissi(107 dagen getrouwd)
op onze trouwdag hadden wij ceremoniemeester Danny David uit Torhout en voor de prijs van 175€ zou ik hem iedereen aanraden want hij kent echt wel zij job en heeft zeker oog voor detail , een echte aanrader dus.