Terug naar overzicht
Oei, dat is een tegenvaller.Ik heb ook schoenen van Linea gekocht en trouw nu zaterdag. Hoop dat ik niet hetzelfde voor heb, want dat is toch erg... zoveel betalen, ... dan verwacht je inderdaad ook kwaliteit.
heyamai k heb ook schoenen van linea gekocht en trouw op 27 oktober,hopelijk zal ik dit niet hebbenvind het echt erg wa jij hebt voorgehad amai!!!!!groetjes sabrina
Ik zou ze eerlijk gezegd mee teruggaan naar de winkel, zoveel geld en ze zijn dan nog niet kleurvast...
Ik had ook schoenen van Linea. En inderdaad, al bij het inlopen thuis ging het kleur eraf aan de puntjes! Ik heb ze dus maar 1 of 2 keer op voorhand aangehad. En de dag na de trouw zagen ze er inderdaad gewoon al compleet versleten uit. Vind ook dat voor die prijs dat eigenlijk niet kan.
hey liesbet,ik had zoal het vermoeden dat ik niet de enigste wasjammer hé want ze zijn toch duurmary-jane:mijn zus zei dit ook,ik zou terug gaan maar ik ben dus zoals je leest niet de enige dus denk ik dat het weinig zal uitmakengroetjes lore
dames,even laten weten dat ik toch contact heb opgenomen met linea rafaelliik moest hun een mailtje sturendus ik hoop iets terug te horen van henvind het toch al positief dat ze tenminste mijn verhaal willen horenik wacht dus af en zodra ik meer weet schrijf ik het hier zeker neergroetjes lore
Hey!Nu ik hier lees dat Linea reageert op je "klacht", ga ik er misschien toch ook één indienen!Ik had op mijn trouwdag (18/8) een geweldig mooi (poederroos) én geweldig duur kleed (1800 euro) van Linea Raffaelli aan.Er zat onderaan een hoepel in de rok en behalve de uitleg over het 'optreksysteempje' voor tijdens het dansen is er mij niets bijzonder over de hoepel gezegd.Net toen ik de kerk wilde binnenlopen, hoorde ik mijn tante roepen dat er iets achter aan mijn kleed hing. Alle buurvrouwen, tantes, vriendinnen,... die buiten stonden, snelden te hulp om te kijken wat dat was en wat bleek... De hoepel (ijzerdraad) stak door een gat in de zoom helemaal naar buiten!!!Vrij snel hebben de dames dat daar "provesoir" gerepareerd, maar telkens als ik in de kerk rechtstond, vreesde ik dat hij er weer zou uitkomen!Buiten aan de kerk had ik het te druk met handjes schudden om aan de hoepel te denken, maar ik voelde wel om de vijf minuten iemand prutsen aan mijn rok om dat ding weer te verbergen!Uiteindelijk heedt iemand het wel min of meer in orde gekregen, maar leuk was dat niet!ik heb het niet aan mijn hartje laten komen die dag, maar achteraf gezien vind ik het écht niet kunnen!!!Als die stof zooo secuur is, moet ervoor gezorgd worden dat ze niet tegen de grond komt of moeten ze andere stof gebruiken!!!Ik heb zo lang getwijfeld over m'n kleed o.w.v. de prijs en dan maak je zoiets mee!!Ik ga ze toch ook eens bellen of mailen!!!Veel groetjes,Veerle
---
Moest ik jou zijn zou ik met die schoenen terug naar die winkel gaan.
Mijn zus en mijn grootmoeder hadden op ons huwelijk ook schoenen van Linea aan. Ze zijn precies al een jaar oud en toch maar een dag gedragen. Schandalig. Wij kopen gewoon nooit meer iets van Linea. Ik vind de kleding trouwens toch niet mooi, maar dat is mijn smaak.Geef mij maar Oni-Onik voor suitekledij, en schoenen van Luca Renzi.Veel succes!Fiekereeds 66 dagen getrouwd