Nu Online
Momenteel zijn er 595 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ik moet toch eventjes iets kwijt

9-9-2007 21:05:14
hey dames,
16 dagen geleden zijn wij gehuwd
ik had een jurk en schoenen van Linea Rafaelli.
mijn schoenen daar heb ik even over getwijfeld ze waren 173 euro persoonlijk vind ik dit veel geld.
uiteindelijk heb ik ze toch gekocht omdat het plaatje dan natuurlijk af was(ze zijn goud-bronsachtig van kleur).
tijdens onze dag zijn we na het stadhuis meteen aan de fotoshoot begonnen(ergens op een brug en in een dreef)
na de shoot zag je al op de top van de schoen dat het kleur afging
tegen de avond zag je op de top dat het kleur er zo goed als volledig af was (je ziet er dus gewoon zwart door)
geef nu toe voor zoveel geld had ik toch tenminste deftige schoenen verwacht
we zijn gisteren uit eten geweest en heb ze aangehad tis precies of ik ze al jaren draag en ze beginnen te slijten:-(

sorry voor mijn gezaag maar ik moest dit even kwijt

groetjes lore

annelore
24-8-2007
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 553

Liv
15-9-2007
 Meld misbruik9-9-2007 21:43:04

Oei, dat is een tegenvaller.

Ik heb ook schoenen van Linea gekocht en trouw nu zaterdag.
Hoop dat ik niet hetzelfde voor heb, want dat is toch erg... zoveel betalen, ... dan verwacht je inderdaad ook kwaliteit.

sabrina
27-10-2007
 Meld misbruik9-9-2007 23:11:59

hey
amai k heb ook schoenen van linea gekocht en trouw op 27 oktober,hopelijk zal ik dit niet hebben
vind het echt erg wa jij hebt voorgehad amai!!!!!
groetjes sabrina

Mary-Jane
1-1-2008
 Meld misbruik9-9-2007 23:59:11

Ik zou ze eerlijk gezegd mee teruggaan naar de winkel, zoveel geld en ze zijn dan nog niet kleurvast...

Liesbet
18-5-2007
 Meld misbruik10-9-2007 8:40:29

Ik had ook schoenen van Linea. En inderdaad, al bij het inlopen thuis ging het kleur eraf aan de puntjes! Ik heb ze dus maar 1 of 2 keer op voorhand aangehad. En de dag na de trouw zagen ze er inderdaad gewoon al compleet versleten uit. Vind ook dat voor die prijs dat eigenlijk niet kan.

annelore
24-8-2007
 Meld misbruik10-9-2007 9:24:58

hey liesbet,
ik had zoal het vermoeden dat ik niet de enigste was
jammer hé want ze zijn toch duur

mary-jane:mijn zus zei dit ook,ik zou terug gaan maar ik ben dus zoals je leest niet de enige dus denk ik dat het weinig zal uitmaken

groetjes lore

annelore
24-8-2007
 Meld misbruik10-9-2007 10:40:39

dames,

even laten weten dat ik toch contact heb opgenomen met linea rafaelli
ik moest hun een mailtje sturen
dus ik hoop iets terug te horen van hen
vind het toch al positief dat ze tenminste mijn verhaal willen horen
ik wacht dus af en zodra ik meer weet schrijf ik het hier zeker neer
groetjes lore

Veerle
18-7-2007
 Meld misbruik10-9-2007 19:10:24

Hey!

Nu ik hier lees dat Linea reageert op je "klacht", ga ik er misschien toch ook één indienen!
Ik had op mijn trouwdag (18/8) een geweldig mooi (poederroos) én geweldig duur kleed (1800 euro) van Linea Raffaelli aan.
Er zat onderaan een hoepel in de rok en behalve de uitleg over het 'optreksysteempje' voor tijdens het dansen is er mij niets bijzonder over de hoepel gezegd.
Net toen ik de kerk wilde binnenlopen, hoorde ik mijn tante roepen dat er iets achter aan mijn kleed hing. Alle buurvrouwen, tantes, vriendinnen,... die buiten stonden, snelden te hulp om te kijken wat dat was en wat bleek... De hoepel (ijzerdraad) stak door een gat in de zoom helemaal naar buiten!!!
Vrij snel hebben de dames dat daar "provesoir" gerepareerd, maar telkens als ik in de kerk rechtstond, vreesde ik dat hij er weer zou uitkomen!
Buiten aan de kerk had ik het te druk met handjes schudden om aan de hoepel te denken, maar ik voelde wel om de vijf minuten iemand prutsen aan mijn rok om dat ding weer te verbergen!
Uiteindelijk heedt iemand het wel min of meer in orde gekregen, maar leuk was dat niet!
ik heb het niet aan mijn hartje laten komen die dag, maar achteraf gezien vind ik het écht niet kunnen!!!
Als die stof zooo secuur is, moet ervoor gezorgd worden dat ze niet tegen de grond komt of moeten ze andere stof gebruiken!!!
Ik heb zo lang getwijfeld over m'n kleed o.w.v. de prijs en dan maak je zoiets mee!!

Ik ga ze toch ook eens bellen of mailen!!!

Veel groetjes,
Veerle

Thierry

Meld misbruik10-9-2007 21:25:51

---

wendy
8-3-2008
 Meld misbruik11-9-2007 15:26:10

Moest ik jou zijn zou ik met die schoenen terug naar die winkel gaan.

Fieke
7-7-2007
 Meld misbruik11-9-2007 16:03:08

Mijn zus en mijn grootmoeder hadden op ons huwelijk ook schoenen van Linea aan. Ze zijn precies al een jaar oud en toch maar een dag gedragen. Schandalig. W

ij kopen gewoon nooit meer iets van Linea. Ik vind de kleding trouwens toch niet mooi, maar dat is mijn smaak.

Geef mij maar Oni-Onik voor suitekledij, en schoenen van Luca Renzi.

Veel succes!
Fieke
reeds 66 dagen getrouwd

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...