Terug naar overzicht
Ik weet niet van waar je bent. Ik woon in Betekom en ben ook naar de Schuttersveste geweest. Wij hoorden ook verschillende meningen, Maar dat heb je meestal hé! Wij hebben gekozen voor De Vlaschaard in Hulshout. In afstand is dit ietsje verder maar zeker de moeite waard. Van prijs vallen ze beter mee en ik ben er zelf al een paar keer naar een feest geweest en het eten was er altijd goed. Ze zijn er ook heel vriendelijk.Groetjes Annick.
Hey Maries,Mijn grootouders wonen in de buurt dus wij zijn er met de familie in het verleden een aantal keren geweest, wel enkel de "kleine " restauratie, dus echt in het restaurant hebben we nooit gegeten. Maar in alle eerlijkheid zijn wij ook niet zo overtuigd van de kwaliteit van het eten, ook de service is niet altijd optimaal. Als je twijfelt zou ik je aanraden om er zelf eens te gaan eten (dat heb je misschien al gedaan??) en dan kan je zelf je mening vormen. ...groetjes,Ilse17 mei 2008
in aarschot is een leuke locatie. kasteel van nieuwland. zeer lekker eten en toffe bediening een echte aanrader.