Terug naar overzicht
Hey Kim, ik wens je hier veel succes mee! Als je het in orde kan brengen, raad ik je wel aanduidelijk te maken dat je hier niet mee gediend was en dat je voor de volgende afspraken een betere aanpak wenst!Kim
ik wil je niet nog meer in paniek brengen hoor..Je hebt mondelingen en schriftelijke opties. Ze zijn in principe allebei bindend, als je met een eerlijke zakenpartner werkt. Maar als hij van die mensen al een voorschot heeft gekregen, dan is dat eigenlijk een boeking en geen optie meer. Of ze moeten optiegeld betaald hebben, wat in een feestzaal wel heel raar zou zijn!Ik denk dus dat ze met een dubbele boeking zitten!succes ermee!!! Maar je zeker niet laten doen he...
Ja ik vond dat ook al heel raar dat hij zei dat ze al een voorschot hebben betaald terwijl ze enkel een optie hadden.Ik heb vrijdag een email gestuurd om de reservatie van hun zaal te bevestigen en wij hebben ook vrijdag een voorschot betaald...dus ja hoop wel dat het in orde komt en wees gerust ga me niet laten doen.Want we hebben alles al geregeld naar die datum. Mijn vriend zijn zus woont in Dubai en komt dan af heb familie in Amerika wonen en komen dan ook af dus..